Bölüm 74

585 65 51
                                    

Jimin kendisini saran bir sıcaklık hissederek hafif kımıldandı. Aslında bu taştan yer geceleri çok soğuk olurdu ve Jimin kendini sarmalayarak yatardı. Ama şu an sıcaktı. Kollarını hareket ettirmeye çalıştığında onu engelleyen bir şey fark etti. Gözlerini yavaşça aralayıp başını aşağı eğdiğinde göğsünde sarılı kalın uzuvları gördü. Hızlıca bebeklerinin beşiklerini kolaçan etti ve üzerindeki ellere tekrar döndü. Kimdi bu densiz? Odasına girmiş ve ona arkadan sarılmıştı. Kolunu hafif öne çekip gerdi ve dirseğini arkasındaki kişiye geçirip kollarından kurtuldu.

Adam inlerken Jimin çoktan beşiklerin önüne geçip savunma pozisyonu almıştı. Eline gelen ilk şeyi kapıp başının üzerine kaldırdı. "Kimsin sen? Defol odamdan!"

İnleyen silüet karnını tutarak doğruldu. "Yoksa ne yapacaksın?" diye sordu ağrıyan yerini ovarak. "Bana elindeki biberondan süt mü içireceksin?"

Jimin elinde tuttuğu biberona bakıp boğazını temizledi... uyku mahmurluğu açılırkense duyduğu sesi fark etti. "T-t-"

"Hımm aşkım?"

"Taehyung." diye fısıldadı ve odasının kapısına baktı. Kapalıydı. "Sen..."

"Kocan geldi güzelim." ayağa kalktığıda Jimin'in gözleri onun çadır kurmuş eşofmanına doğru indi. Neredeyse kahkahaya boğuluyordu. Dudaklarını ısırdı.

"Kocam gelememiş gibi."

Taehyung da Jimin'in gözlerini takip etti ve karşılaştığı manzarayla yamuk bir sırıtış sundu. "Kızgınlık işte ne yaparsın? Beni rahatlatacak olan eşim bile yanımda değildi."

Jimin boğazını temizleyip ciddileşmeye ve onun alt kısmını görmezden gelmeye çalıştı. "Eşin seni rahatlatmak için yaşamıyor."

Taehyung'un bir yeşil bir sarı gözü parladı. Yeşil olan daha çok parlamıştı aslında. "Gece yanında sadece uyumak için kaldığımda bunu bildiğimi göstermiş olduğumu düşünüyorum."

"Yani." Jimin ayıldıkça anılar beynine doluşuyor ve aralarında geçen samimi konuşmadan soğuyordu. "Neden buradasın?"

"Ailemi almak için elbette." Jimin'in elindeki biberonu alıp kenara koydu. "İstersen hemen yola çıkalım. Yolda bir şeyler yeriz."

"Bizi mi mesela?"

Taehyung onun ağzının içinde ne gevelediğini duyamayıp eğildi. "Anlayamadım."

"Yok bir şey. Ben.... gitmek istemiyorum. Burası güzel."

"Jimin yapma, sen hep güzel mobilyalar olan güzel bir evde yaşamak istedin. Şimdi burayı tercih ettiğine inanmamı bekleme."

"İnsanın aç gözlü olmaması gerektiğini öğrendim." Jimin omuz silkti.

Taehyung iç çekip Jimin'in yanına yaklaştı ve beşiklere ellerini koydu. Jimin irkilip korumacı bir şekilde elini deltanın elinin üstüne koymuştu. "Uyandırma."

"Uyandırmam..." Taehyung'un alt dudağı büküldü. Kızını ve oğullarını görmeyeli en az 1.5 ay olmuştu. Büyümüş gibi duruyorlardı. "Bak, umarım düşmemiştir." elini pantolonunun arka cebine soktu ve gülümsedi. "İşte." cebinden ezilmiş bir çift küçük patik çıkardı. "Sokaktaki omega kadınlardan birinin sattığını gördüm. Artık onlar da hayatın içindeler. Bunu da çok sevdim." mavi pembe patikleri Jimin'e uzattı.

Jimin zorlukla yutkunarak patikleri eline aldı. "Hangisine?"

"Bu sadece sembolik." Taehyung elini saçlarına götürüp utanmış bir ifadeyle kaşıdı. "Yani üç bebek için bir çift patik getirmedim tabii ki. Hepsine alırız. Bunu görünce aklıma geldin o kadar."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin