"Kurt yavrusu mi?" Taehyung'un gözleri ardına kadar açılmıştı.
"Doğrusu konuyla alakalı pek bir bilgim yok." dedi beyaz önlüklü olan. "O nedenle veteriner arkadaşımı çağırdım."
Taehyung'un kaşları çatıldı. "Benim eşimi bir veterinere mi kontrol ettirdin?" ani bir hamleyle doktoru yakalarından tuttuğu gibi yerden kesti. "Kiminle ilgilendiğinin farkında değilsin galiba."
"K-konu hakkında yetersiz kaldım. B-bebek bir ku-"
"Senin ağzını s*kerim."
Jimin esmer olanın koluna dokundu. "Taehyung şu anda bu umrumda değil. Ne yapacağız onu söylesinler."
Esmer olan odaya bir hırıltı salıp doktoru yere bıraktı. "Ne yapılacağını söyle."
Doktor beti benzi atmış bir şekilde boynunu tutarak ekrandaki görüntüye döndü. Bilmiyorum derse odadan sağ çıkabileceğini sanmıyordu.
"Yavruyu-" deltanın hırlamasıyla beraber irkilip kelimeyi düzeltti. "Bebeği almamız en doğrusu olacaktır. Yoksa eşiniz de riske girebilir. Yakın zamanda zor bir doğum yapmış zaten"
Yutkundu. Vitanın doğum girişindeki kesik ve dikiş izlerini görmüştü. Bu kadar çabuk iyileşmesine de şaşırmıştı.
"O zaman alın." diye bağırdı Taehyung. "Eğer söylediklerinden eminsen tabii."
Jimin araya girdi. "Bebeği almadan yapabileceğiniz bir şeyler olmalı." elleri korumacı bir şekilde karnına gitmişti.
Veteriner yavaşça odadan sıyrılıp çıkarken doktor ona ihanete uğramış bir bakış attı. "Doğumu yapsanız bile bebeğin yaşayacağından emin değilim. Büyük ihtimalle ölecektir çünkü bu bir abnormalite. Üstüne üstlük 6 ay içinde ikinci bir doğum sizi de öldürebilir."
"Alın."
"Hayır!" Jimin karşı çıkarak sedyede büzüldü.
"Zaten istemiyordun. Geldiğimizde bile hastaysa kolayca aldırabiliriz demedin mi? Gerçekten aldırman gerekiyor işte."
Taehyung'un sözleri Jimin'e sert gelmişti. Sürekli aldıracağını söylerse de herkes onu vazgeçirmek için uğraşırdı, uğraşmışlardı da. Ancak iş gerçeğe dökülünce kendinde böyle bir güç bulamıyordu. "B-benim bebeğim." Gözleri eflatun parladı ve yaşlarla doldu. "Bebeğimi alma delta. Benim bebeğim."
Taehyung'un yüz hatları yumuşadı ve uzanıp sarışına sarıldı. "Jimin lütfen."
"Lütfen delta." yaşlar süzülürken Jimin'in narin bedeni daha da küçülmüş görünüyordu.
Taehyung Jimin'in yüzeye çıkan vitasına sahip çıkamadığını görebiliyordu ve vita her geldiğinde deltayı da yüzeye çekmeye çalışıyordu. Taehyung'un derinlerde itilmiş deltası hırlayıp ayaklandı. Ama bir kez daha kontrolü kaybedemezdi.
"Seni kaybedemem Jimin."
"Bebeğimi vermem."
Doktor önünde yaşanan aura değişimini gözlerini kırpıştırarak izliyordu. Televizyonda gördüğü saldırgan sarışın adamla şu an karşısındaki kişi aynı olamazdı. Hatta birkaç dakika öncesine kadar cesur yorumlar yapan adamla bile aynı değil gibiydi. Bir anda bütün feminen özellikler içinden fışkırmış ve kırılgan bir omegaya dönüşmüştü. Yüzü bile öncekinden daha feminen ve parlak görünüyordu. Havaya yayılan ballı koku büyüleyiciydi.
"Ne kadar zamanımız var?" diye sordu Taehyung doktorun şaşkın düşüncelerini bölerek.
"S-sanırım bir hafta kadar ancak. A-ancak affınıza sığınarak yine de bir veterinerin fikrini almanın d-doğru olacağını düş..." sonlara doğru sesi kısılarak duyulmaz hale geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanficVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...