Bölüm 17

2K 166 113
                                    

Kızgınlığa girmelerinden itibaren Jungkook 18 yaşında ve Jimin, Taehyung, Yoongi ve Hoseok da normalden 3 yaş büyüktür. Tüm karakterler reşittir.

Jimin ve Taehyung'un kızgınlığı o kadar hızlı geri dönmüştü ki konuşmaya vakitleri olmadan çocukları apar topar kızgınlık koğuşuna götürmüşlerdi. Yoongi ve Jungkook'u da birer odaya yerleştirdiler. Bu dörtlüyle ne yapacaklarından emin değillerdi. Tam odaları gezdikleri sırada Jisoo zar zor yürüyen dağılmış Hoseok'u kolundan tutarak dışarı çıkardı.

Omeganın göz altları mosmor olmuştu. Tıpkı açıkta kalan bacakları gibi. Namjoon onunla göz göze geldiğinde içinde bir acı hissetti. Kurdunun içinde ağlamasına engel olamıyordu. Omegasını yalnız bıraktığını düşünen alfa kurt acıyla kıvranıyordu.

Hoseok gözlerini kaçırıp Jisoo'nun koluna daha sıkı tutundu.

"Durumu nasıl?" diye sordu Seokjin soğuk bir sesle.

"Pek iyi değil." diye mırıldandı kız kardeşi. "Onu revire götürsem iyi olacak. Kızgınlığı bitti."

Jin başını salladıktan sonra diğer odalara döndü. Omeganın yüzüne bakmamıştı bile. Hoseok kalbinin acıdığını hissediyordu. Geçen bir haftadan daha çok yakmıştı bu tavır canını. Hatalı olduğunun da farkındaydı. Neler söylediğini hayal meyal hatırlıyordu. Omegası Namjoon'un alfasını istemişti... alfanın gelmediği her dakika işkence gibiydi ve oyuncaklar da onun bir işine yaramamıştı. Çünkü deliği açılmıyordu, alfasına ihtiyacı vardı. Sadece onun tişörtünden aldığı koku ve yaptıkları iğne biraz sakinleşmesini sağlamıştı. Onun dışında her şey bir hafta süren bir işkenceden ibaretti.

Normalde omegalar kızgınlık dönemlerinde acı çekseler bile keyif de alırlardı biliyordu. Kendisi hiç almamıştı. Sanki bütün omega sıvısı içinde birikmiş ve onu patlayacak kadar doldurmuştu. Tuvalete gitmeye hali olduğu birkaç seferde içinden kan akmıştı.

Jisoo ile revire vardıklarında omega uzanmasına yardım edip koluna bir serum taktı. "Bu kaybettiğin yararlı besinleri sana geri vermek için." dedi serumu başucuna asarken. "Mineral ve su kaybın da çok oldu. Şimdi test yapmak için kanını da alacağım."

***

Taehyung'un deliliği ağır bastığında oda boş olduğu için şanslılardı. Delta raflarda duran oyuncakları bile gördüğü anda parçalamıştı. O sadece Jimin'in yanında olmak istiyordu. Onun acısını almak ve kokusuyla sarmalanıp kendisi de onu sarmak...

Jimin karnının deşildiğini hissediyordu. İçindeki boşluk her dakika onu yiyip bitiriyordu sanki. Birkaç saat içinde her yeri sıvısıyla kaplandığında sinirlenip üstündekileri çıkarmıştı. Bu daha önce başına gelmemişti. Deliğinden akan sıvı onu iğrendirse de kontroldeki omegası olduğu için bilincinin derinliklerinde uykuya çekilmişti.

Omega, yan duvardan sızan alfasının kokusunu aldıkça çıldırıyordu. Yerdeki miderleri bir araya toplayıp kendisine yuva yaparken bile Taehyung'un bir tişörtünü bulduğuna çok memnun olmuştu. Omega kasıklarının ağrısıyla minderlere gömülüp bilinçsizce sürtündü. Hayır bu yetmiyordu ancak onu biraz sakinleştiren tek şey buydu. Cildi tahriş olsa da dokunamadığı yerlerini yumuşak zeminlere sürtmek. Minderin köşesi ıslanmış deliğine değdiğinde inledi. Bu küçük temas bile ona o kadar büyük bir zevk vermişti ki kıpırdanmaya devam etti.

İkinci ve üçüncü günler de aynı geçerken Seokjin bir beta hemşireyi kan örneği almak için çocukların yanına yolladı. İncelediklerinde Jungkook, Jimin ve Taehyung'un büyüme hormonu seviyelerinin sonunda normale döndüğünü görmüşlerdi. Jin rahat bir nefes aldı. Şimdi tek yapması gereken aç kalmamalarını sağlamaktı.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin