"Silahları nasıl getirttin Taehyung?" Namjoon, delta oğlunu konuşmak için bir odaya çağırmıştı."Çin, alfaları destekliyor." Dedi omuz silkerek. "Biraz parayla onlarla anlaşmak zor olmadı."
"Sen onlara nasıl ulaştın ki?"
"Bay Gucci'nin katalog çekimleri bir çok insana ulaşmamı sağladı."
Namjoon iç çekip burun kemerini sıktı. "Yani onlar seni buldu."
Taehyung başını sallayıp boş odanın içinde volta attı. "Bulunabilir bir durumda olmamdan rahatsız olman normal. Ancak sıkıntı yok hyung."
"Taehyung, Jimin ve bebekler şu an en kırılgan dönemlerindeler farkındasın değil mi? Çocukların kuvözden bile daha yeni çıktı. En ufak bir sıkıntıda onları nasıl koruyacaksın?"
"Onları koruyabileceğimi biliyorum. Benim ne olduğumu biliyorsun. Doğanın en büyük canavarı. Öyle geçiyordu haberlerde sanırım..."
"Saçmalıyorsun..."
"Minseok aptalı bazı gelişmelere de neden oldu..." diye ekledi. "O gücünü kullanmayı bizden daha iyi biliyor."
**
"Ne bu şimdi?" Jimin Seokjin babasının uzattığı şeyi eline aldı.
"Bu kına otu Jimin."
Sarışın olan kaşlarını çatıp otu koklamak için burnuna yaklaştırdı ancak babası hemen eline vurdu. "Fazla koklama, değişik yan etkileri var. Henüz tamamını çözemedim." Cebinden bir torba çıkardığında Jimin içindeki siyah tozu tanıdı.
"Bu saçımı boyadığım şey değil mi?"
Jin çocuğun saçını bununla siyaha çevirdiğini neredeyse unutmuştu. "Evet... elindeki otun kurutulmuş hali bu."
Yoongi kucağındaki bebekle içeri girdi ve kendini koltuğun üzerine bıraktı. "Ayrıca elinizdeki şey sütümün gelmesini de sağladı. Ama belli bir sıcaklıkta damardan zerk edilmesi gerekiyor."
Jimin, hyungunun değişik deneyler yaptığını biliyordu ancak bu kadar spesifik bir şeyi bulana kadar ne gibi şeyler denediğini hiç düşünmemişti.
"Sen bu otla ne kadar uğraştın?" sorusu babasından geldi.
"Biraz sürdü... birkaç alerjik reaksiyon, birkaç anı kaybı, bir iki kere bayılma..."
"Yoongi!" Jin duyduklarına inanamamıştı. "Böyle şeyler yaptığını bilsem hayatta laboratuvarı kullanmana izin vermezdim."
Beyaz saçlı omega omuz silkti. "Çözüme ulaşmak için fedakarlık yapmak lazım. Ben halimden memnunum. Ayrıca etkisi geçince kaybolan anılar geri geliyor... tabii alkolle karıştırıp damardan almazsan..."
"Bunu nasıl öğrenmiş olabilirsin?" Jin kollarını göğsünde bağladı.
"Bir akşamı tamamen unutmuş olabilirim..."
"Hyung.."
"Sonuçta Jimin'e verilen ilacın bunun güçlendirilmişi olduğunu söyleyebiliriz." Dedi omuz silkerek. "Ve belki sana da."
Seokjin durumu şimdi anlamıştı. "Yine de böyle şeyler yapman güvenli değil."
"Olan oldu, siz üzümünü yiyin bağını boşverin."
Jimin iç çekerek Yoongi hyunguna ve onun bebeğine kollarını doladı. "Bir daha yapmamalısın tamam mı?"
"Öf civciv, cıvıklaşma. Git bak baba tavuk orda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...