Bölüm 34

1.8K 125 68
                                    

Beta Karargahı

"Bu nasıl bir gevşeklik?" betaların lideri Baekhyun sinirliydi. "Şehrin ortasındaki bir kulüpte nasıl böyle bir kargaşa çıkabilir? O elinizdeki silahlar boncuk mu sıkıyor?"

Kulüpten canlı çıkarılabilen tek beta karşısındaydı. Adam görme duyusunu tamamen kaybetmişti, gözlerinin yerinde iki kırmızı delik vardı sadece.

"Yeşil gözlü alfa vardı efendim."

"Yeşil gözlü alfaymış hah! Bir delta gördüğünüze mi inanmalıyım şimdi? Oldu olacak teta da vardı de."

Kör adam sessiz kaldı. Karşısındaki betayı daha fazla sinirlendirmek istemiyordu. Güya beta olarak rahat bir yaşamları olacaktı değil mi? Safsata... şehri ele geçirdiklerinden beri lider beta tanrı gibi her şeyi yönetiyordu.

"Robot resmi getirin." Yardımcılardan biri lidere çizim kağıdını getirdi ve uzaklaştı. "Hatırladıkların bunlar öyle mi? Bir de bana anlat bakalım."

Beta iç çekti. "Kayıtsız bir alfa sahneye fırladı. Koyu kahve saçları ve kahve gözleri vardı. Onu kontrol altına almıştık ancak sonra kıvırcık saçlı, esmer olan üstümüze atladı. Yeşil gözlü olan oydu. Hatırlayabildiğim kadarıyla görünüşünü tarif etmeye çalıştım efendim. Önce onu da alfa sanmıştık. Seyirci kısmında bir kargaşa çıkınca adamların yarısı o tarafa gönderildi. Ben sivil betaları korumak üzere görevlendirilmiştim. Sonra hatırladığımsa omegaları sıkıştıran adamlarımızın teker teker diz çöktüğü. Ayakta duran mavi gözlü bir omega gördüm. Ünlüler gibi saçları boyalı sarıydı. Arkasındaki omeganınsa beyaz saçları vardı. Onların kapıdan kaçtıklarını gördüğümde takip etmeye yeltendim. Fakat çıkmama ramak kalmışken yerimde çakıldım."

Beta sonra yaşadığı acıyı hatırlayarak duraksadı. Bütün vücudu resmen felç olmuştu ve etrafındaki herkesin de kendiyle aynı durumda olduklarını görmüştü. Ayrıca göz, burun, kulak... her yerlerinden kanlar akıyordu. "Hareket edemedik ve herkes beyin kanaması geçiriyor gibi göründü." açıklayacak başka söz bulamamıştı.

"Bir anda herkes donup kaldı yani öyle mi? Bu bahsettiğin dört kişi yüzünden."

Beta başını salladı. Karanlık dünyaya alışmak zorundaydı şimdi...

"O kulüpte yüz kişiden fazla ölü var." Baekhyun tısladı. "Kaçırılan omegaların dosyalarını getirin"

Yardımcı beta dosyaları da getirirken olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordu. Lider bu kadar öfkeli olduğunda hep kötü şeyler olurdu.

Baekhyun dosyaları incelerken bir fotoğraf farketti... yıllardır görmediği o yüz. Tepkisiz kalmak için büyük bir mücadele vererek tekrar yardımcısına döndü. "Bu omega ve alfalar üreme tesislerinden mi alınmış?"

Yardımcı hemen başını salladı. Zaten kulüplerdeki kurtlar genelde bu şekilde seçilirdi.

"İzlerine rastlayamadınız mı?"

"Plakasız bir araç kulübe yakın bir markette kameralara rastlamış. Kaçakların CCTV kameralarıyla takibi sırasında o araca bindikleri belirlendi."

"Aracın şu anda nerede olduğunu bulun öyleyse. Ne oyalanıyorsunuz?"

"Efendim araç en son o marketin önünde görüntüleniyor. Sonra bütün sistem çöktü."

"Ne demek sistem çöktü?" Baekhyun'un gözleri ardına kadar açıldı. "CCTV sistemi 60 yıldır hiç arızalanmadı."

"Yazılım mühendisleri üstünde uğraşıyorlar. Fakat 24 saatlik bir kayıp söz konusu. Gece 6 saatliğine sistem düzeldikten sonra tekrar bozulmuş."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin