"Ağzını neden böyle yapıyor? Bum hemen meme ucumu bulmuştu." Jimin Yeonjun'un yüzünü hafif şişmiş göğsüne yaklaştırsa da bir sonuca varamıyordu. Bebek havayı emip duruyordu, ara sıra da parmaklarını.
"Benim oğlum aç geldi." Yoongi güldü. Jimin'in doğumundan sonraki gün olmuştu ve arkadaşını ziyarete gelmişti. Hoseok da yanlarındaydı.
"Benim de az kaldı..." Hoseok yüzünü buruşturdu. "Çok acıyor mu?"
Yoongi, "Cehennem gibi acıyor." diye cevap verirken Jimin "Yok canım." demişti.
"Yalancı civciv." Yoongi ona parmağını salladı.
"Hyung, korkutmaya gerek var mı?"
Hoseok kocaman olmuş gözleriyle bir ona bir diğerine bakıyordu.
"Gerçekleri bilsin ki bir daha yapmasın."
Jimin sırıttı. "Bir daha bebek mi yapmasın? Hyung o teorinin sende işe yaradığını sanmıyorum. Yan odadan gelen sesleri duymaktan içim dışıma çıktı."
"Yah!" beyaz saçlı olanın yanakları gözleriyle aynı renge dönerken ne diyeceğini şaşırmış gibi bir hali vardı. "Korunma yöntemleri var..." dedi mırıltı gibi bir sesle.
"Evet var ama kullanıyor musun?" Jimin tek kaşını kaldırmış hyungunu sorgularken büyük bir keyif alıyordu.
"Üç yavrusu olan ben değilim!" beyaz saçlı sinirle ayaklandı. "Bu yeni neslin de büyüklerine saygısı kalmamış."
Yoongi kapıdan çıkarken Jimin arkasından bağırdı. "Senin kocan benden küçük hyung! Ah Jungkook, daha sert Jungkook! Yalvart beni Jungkook!"
Kapıdan girerken Yoongi'yle çarpışan Taehyung kaşlarını kaldırdı. "Bunu duymamış gibi yapacağım. Ağzından başka erkek ismi duymak hoşuma gitmiyor."
"Ben çekirdek aileyi başbaşa bırakayım. Görüşürüz çocuklar." Hoseok da odadan ayrıldıktan sonra delta, vitanın göğsünde kıvranan yavruya göz attı.
"Ne yapıyor o?"
"Emzirmeye çalışıyorum ama bir türlü ağzına almadı."
Taehyung kafasında beliren bir kaç şakayı daha sonraya saklayarak boğazını temizledi. "Yardım edebilir miyim?"
"Ah.. bilmiyorum. Ama artık patlayacağım cidden. Emse iyi olur. Hadi bebeğim, Yeonie..."
"Belki de çocuğun uygulamayı ilk elden görmesi gerekiyordur."
"Ha?" Jimin şaşkınca eşine bakarken Taehyung eğilip Jimin'in diğer göğsüne dudaklarını kapattı. Bebeğin eli babasının kafasını ittirmeye çalışırken Jimin gördüğü görüntüyle dizlerinin titrediğini hissetti. "Ne yapıyorsun? Biri gelecek Tae!" telaşla konuşsa da meme ucunun emilmesiyle ağzından bir inleme kaçırdı. Ufak Yeonjun babasının ense köküne birkaç tekme atsa da Taehyung kıkırdamaktan öte bir şey yapmadı.
"Tadı güzelmiş." dedi geri çekilip dudaklarını yalayarak. Gözlerini ufaklığa döndürdü. "Sen içmezsen ben içerim ona göre." bebeğin küçük çenesini yumuşakça kavrayıp vakumlamaya hazır ağzını eşinin göğsüne dayadı ve dolgunluğu hafif sıkarak birkaç damla sütü akıttı. Ağzında sütü hisseden yavru çılgın gibi emmeye başlayıp sonunda meme ucunu yakaladı.
Jimin mutluluktan az evvel olanların şokunu yaşayamamıştı bile. "Sesi duyuyor musun?" diye sordu ve kıkırdadı.
"Cok cok cok." Taehyung ağzını yavru gibi büzüp taklit ederken ikisi de güldüler.
"Umarım Euijin ve Ryujin'i de böyle emzirebilirim."
"Emzireceksin güzelim merak etme. Az önce onların yanına gittim ve Jisoo nuna gayet iyi olduklarını söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...