"Yavaş ol velet!" Yoongi kendisini soyan Jungkook karşısında şaşkına dönmüştü.
"Niye ya?" alfa aniden çırılçıplak kalan omegayı kucaklayıp yatağına götürdü. "Tişört falan ister misin yuva için?"
"Şimdi bir tane yapıştıracağım göreceksin yuvayı."
Jungkook kıkırdarken kendi kıyafetlerini de çıkarıp attı ve ikili birbirlerini birkaç saniye inceledi. "Güzelmiş." alfa aniden beyaz olanın kalçasına vurup kırmızı bir iz kalmasına neden oldu.
"Ne yapıyorsun be?"
"Bembeyazsın ya azıcık kırmızı ekledim."
Yoongi uzanıp küçük olanın bacağına bir çimdik attı. Acıyla inleyen alfa alınmış bir ifade takındı. "İz bırakacaksak geri durmam." dedi Yoongi kırmızı gözlerini kısarak.
"İyi gel o zaman." Jungkook ani bir atakla beyaz saçlıyı altına aldı ve bacaklarını ayırıp arasına girdi. "Başlayayım mı?"
"Lan kuru kuru mu gireceksin höst!"
"Kuru mu?" alfa aniden omeganın deliğine parmak attığında beyaz saçlı ciyakladı. "E ıslak, kuru değil ki."
"Seni s*kerim çocuk! İşte bu yüzden kendinden küçükle olunmaz. Bırak beni!" Yoongi debelendiğinde alfa onu tutup engelledi.
"Dur ya, ne yaptım ki? Ayrıca ben s*keceğim sen değil."
"Lan! Omegalarla ilgili hiçbir şey mi okumadın? O akıllı telefonlarınızdan seks videosu da mı izlemedin lan! Böyle mi yapılır? Yavaş ol it!"
"Ama sen çok küfrediyorsun hyung kırılıyorum."
"Kıracam bir tarafını..."
"Tamam tamam. O zaman bunu mu istiyorsun?" Jungkook biraz geri çekilip eğildi ve beyaz tenlinin deliğine dilini sürttü.
"Imph..." Yoongi ani dil darbesiyle hazırlıksız yakalanmıştı.
"Bunu istiyormuşsun." alfa gülüp dilini daha fazla kullanmaya başladı. "Tadının karamel gibi olacağını bilsem daha önce yalardım."
"Kapa çeneni!"
Jungkook kıkırdayıp elini de büyük olanın penisine attı ve kendisine yaptığı gibi okşadı. "İyi mi böyle?"
"Bir konuşma be oğlum. Bütün ambiyansı bozuyorsun!"
"Sen de hiçbir şeyi beğenmiyorsun." Jungkook doğrulup omeganın yüzüne yaklaştı. "Sen yala o zaman. Sıra sende."
"Ne?" Yoongi yüzüne yaklaşan alfa penisiyle şaşkınlığa uğramıştı.
"O dediğin seks videolarında omegalar da alfalarını yalayıp emiyor."
"Iyy..."
"Ben yaladım ama! Mızıkçı!"
"Öf velet.." Yoongi gözlerini devirip parmaklarını penise sardı ve ucunu ağzına aldı. Jungkook ılık ve ıslak hisle dengesini kaybedecek gibi olsa da son anda dengesini korumuştu. Bunu yapmanın bu kadar iyi hissettireceğini hiç tahmin etmiyordu.
Alfa inlerken Yoongi birkaç dakika emmeye devam etti ve Jungkook'un parmakları tekrar deliğini bulduğunda bu defa söylenmedi. Omeganın deliğinden akan sıvı yatağı bile ıslatmıştı ve alfanın parmağı rahatça içine kayıyordu.
"Bir tane daha." diye inledi Yoongi kalçasını parmaklara doğru iterek. Jungkook onu dinleyip ikinci parmağını ekledi.
"Adımı da söylesene inlerken." Jungkook güldü ve penisini Yoongi'nin dudaklarından çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
Fiksi PenggemarVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...