"Dalgınsın." dedi Jimin çatalını ağzına götürürken. Karnı artık büyümüştü, üçüncü ayı tamamlamak üzereydi.
"Yoo." dedi delta da tabağındaki yemekle oynarken. Jimin onun birkaç haftadır garip davrandığını hissediyordu ancak anlamlandıramamıştı. Bazen o aşık olduğu adamı görüyordu... bazense sadece ruhsuz bir kabuk. Jimin'in kabusları devam ediyordu ancak artık kendi başına tehlikeye sürüklenmemesi için Tae'ye çaktırmıyordu. O gün dışarıda kurt olduğunu duyduğunda yüreği ağzına gelmişti zaten.
Jimin elini ağzına götürdü. Aniden mide bulantısı dönmüştü. İşte bunu yaşamaktan nefret ediyordu. Vitanın hareketini gören Taehyung transtan çıkmış gibi eşine döndü ve sırtını sıvazladı. "İyi misin güzelim? Lavaboya götüreyim mi seni?"
"İyiyim, iyiyim." Jimin elini geçiştirircesine salladı ve gözlerini örten gümüş saçları geriye itti. "Birkaç gündür midem bulanmamıştı. Bitti sanıyordum."
"Başka bir yemek getirmemi ister misin? Ya da meyve?"
"Gerek yok Tae." Jimin hafif gülümseyip deltasına yaklaştı ve burnunu boynuna gömdü. Onun yeni kıyafet kokusu mide bulantısının en iyi tedavisiydi. "Keşke tişörtünün içinde yaşayabilsem."
Taehyung kıkırdadı. "Odamızdaki yuvanda bunu yaptığını sanıyordum zaten."
"Yuvamı elleme." diye uyardı Jimin keskin bir tonla. İş yuvasına gelince neden bu kadar agrasif davrandığından kendi de emin değildi ama mani olamıyordu. Kollarını ağrıyan göğsüne bağlayıp derin bir iç çekti. "Sen çilekli süt mü içtin?"
"Hayır içmedim." Taehyung kaşlarını çatıp üzerini kokladı ancak bir koku alamamıştı. Sadece vitasının bal kokusu ve yavrusunun süt kokusu vardı. Ki bu kokular onun favorisiydi.
"Öğk. Çilekli süt kokusu alıyorum." Jimin ellerini ağzına kapatıp deltadan uzaklaştı. Aniden ayaklanıp koridorun sonundaki lavaboya doğru koştu. Taehyung da ayaklanmıştı ki bir el omzunu tutarak onu durdurdu.
"Ölüyorum yorgunluktan." Jungkook'un sesi de en az yüzü kadar berbattı.
"Yine ne oldu?"
"Yoongi rahat durmuyor... bu seks olmayan aşamayı geçtikten sonra sanki kudurdu. Her gece tepemde."
Delta sinsice güldü. "Şikayetçi misin?"
"Yani değilim de... azıcık uyusam iyi olurdu." iç çekti. "Jimin'in yine midesi mi bulandı?"
"Evet. Ne yapsam bilmiyorum."
"Yoongi'nin mide bulantısı üçüncü ay sonu bitmişti sanırım." Jungkook omuz silkti. "Altıncı ayda olduğumuza inanamıyorum."
"Zaman hızlı akıyor."
"Senin gelişme çabaların nasıl gidiyor?"
"Hala çalışıyorum." Taehyung bir süredir delta feromonlarıyla uğraşıyordu ve yeni keşiflerde bulunmuştu... yeni arkadaşının da bunda katkısı vardı. Aklına gelen gri saçlı vitayla kaşları çatıldı. Her seferinde ondan chanyeol'a bahsetmeyi düşünüyor ancak bir şeyler bunu yapmasına engel oluyordu. Sanki insanların yanındayken zihni bulanıp onu konuşmaktan alıkoyuyordu.
Jungkook kafasını masaya dayayıp ağzını şapırdattı. "Beni on dakika sonra uyandırsana."
**
"Midem kalktı ya." Jimin homurdanarak Yoongi hyungunun yatağına kıvrıldı.
"Yatağıma yatma, sonra kokun üç gün çıkmıyor." beyaz saçlı olan, diğerini odanın öbür ucuna kışkışlamaya çalışsa da başarılı olamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...