Bölüm 42

1.1K 106 36
                                    

Jimin'in yaydığı yoğun feromonlardan sonra kendinden geçmesi uzun sürmemişti. Taehyung eşinin gözlerinin kaydığını görünce uzanıp onu düşmeden yakaladı. Bu sırada odadaki bütün omegalar ve alfalar ağrıyan başlarını tutarak oldukları yerde kıvranıyorlardı.

İlk toparlanan Chanyeol oldu. "Jimin'in kontrolsüz patlaması bile bir tetanın neler yapabileceğinin önizlemesi sayılabilir. Hükümet Minseok'u silah olarak eğitiyor ve kullanıyor. Onun neler yapabileceğini bilmiyoruz."

Namjoon normalde koku alamamasına rağmen oğlunun feromonları onu yere yıkmıştı ancak toparlanması diğerlerinden çabuk oldu. "Bir tetayla hepimizi alt edebilirler mi?"

"Öyle duyumlar aldım... Ancak liderleri onu gizli tutmayı tercih ediyor. Büyük bir tehlike olmadıkça kullanmayacaktır."

Yoongi karnını tutarak kendisine sarılıp korumaya çalışan Jungkook'un kollarından sıyrıldı. "O zaman biz de Jimin'i eğitelim."

Seokjin şakaklarını ovarak Taehyung'un kucağındaki oğluna baktı.

"Kalp atışları ve kokusu normale döndü." dedi delta güven vermek istercesine. Bunu söylediği anda küçük bedenden bir horultu yükseldi.

"Uyuduğuna inanamıyorum." Jungkook kaşlarını çatıp gümüş saçlı olana baktı.

"Benim dediklerimi kimse duymuyor mu? Onu eğitelim diyorum." Yoongi sabırsızca elini yerdeki tahtalara vurup dikkatleri çekmeye çalıştı.

Chanyeol beyaz saçlı omegaya dönüp omuz silkti. "Nasıl bir eğitim izlememiz gerektiğinden emin değilim. Tetalar ya da bizim diyişimizle vitalar oldukça ender biliyorsunuz."

Yoongi ısrarcıydı. "Araştırma yapabiliriz. Sonuçta omega ensititüsü de araştırma yapmadan öğrenmiş olamaz."

"Buna ben de katılıyorum. Kendi kütüphanemize ek olarak dost alfa sığınaklarından da kaynak araştırtacağım." dedi Namjoon ayaklanırken. Başını çevirip Taehyung'la göz göze geldi sonra. "Sana güveniyorum. Onu koru... kendini de." lider alfa odadan çıkıp gittiğinde Seokjin Jimin'in yanına ilerleyip diz çöktü. Horuldayan vita şimdi oldukça masum ve küçük görünüyordu. Hafif şişmeye başlayan karnı da küçük bir çıkıntı yapmıştı.

"Sana ebeveyn gibi davranmadığımı biliyorum." diye mırıldandı Jin Taehyung'un gözlerine bakarak. "Bunun için üzgünüm."

"Delta olduğumu hissetmiş olmalısın. Önemi yok hyung."

Jin başını iki yana salladı. "Önemi var. Benim Jimin'im seni seçti ve sen de onu. Sen artık onun ailesisin, belki bizden daha fazla." omega iç çekip dudaklarını kemirdi. "Umuyorum ki denkleme giren başka bir vita bu durumu bozmaz."

Taehyung hayal kırıklığı hissetti. Ona güvendiklerini söylemeleri yalandı değil mi? Jimin bile ona güvenmiyordu ailesi neden güvensindi ki?

"Hyung," Yoongi Seokjin'in omzuna elini koyduğunda onların hala odada olduğunu fark ettiler. "Taehyung Jimin için her şeyi yapar. Buna eminim."

Jin kırmızı gözlerdeki kararlı bakışı gördüğünde ellerini Jimin'in üzerinden çekip başını salladı ve kapıdan çıkıp gitti. Şimdi içeride sadece dördü kalmışlardı ve vita uyuyordu.

"Benim için bunu söylemene minnettarım." dedi Taehyung bakışlarını yerden kaldırmadan.

"Minnettar olma." diye kestirip attı Yoongi. "Ben inanmadığım bir şeyi sadece iyi hissedesiniz diye söylemem."

***

"İtaat et omega!"

Jimin ağzını açıp tek kelime söyleyemedi. Dizlerinin üzerinde titreyerek karşısındaki kocaman alfaya bakıyordu sadece.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin