Jimin deliğinde hissettiği baskıyla gözlerini yumarak inledi. Taehyung'un sertliği hatırladığından büyük hissettiriyordu.
"S*ktir..." delta titrek bir nefes aldı. "Hala bu kadar dar olmana inanamıyorum."
Yeşil gözlerden altın parıltılar saçılmaya başlamıştı. Jimin eşinin güzel gözlerini izlerken yavaşça elini uzattı ve yanağını kavradı. Taehyung yumuşak dokunuşla biraz gevşese de içindeki hisler kabarmaya devam ediyordu. Karşısındaki güzelliğe dokunmak, vücutlarını birbirine bağlayıp asla ayrılmamak istiyordu.
Vitasına eğilip dolgun dudaklarını öptü. O yumuşaklık ve kırmızılık hayatta istediği her şeyi barındırıyordu. Bal kokusu deltanın kalbini alevlendiriyordu.
Jimin, kendisini öperken içine daha çok giren eşini hissetti. Dudaklarının üzerindeki deltanın ağzına inlemesini bırakırken bir yandan da kollarını boynuna dolamıştı. Islak dudaklar birbirlerini keşfediyor, delta ellerini vitasının her yerinde gezdiriyordu. Jimin ani bir hamleyle onu daha çok kendine çekti ve dudaklarından bir inleme daha döküldü.
"Taehyung..."
Deltanın dudakları yukarı kıvrıldı ve öpücükten kendini ayırıp güldü. "Sakin ol güzelim."
"Daha çok istiyorum." sarışın gözlerini kırpıştırıp bakışlarını karşısındakinin dudaklarına indirdi.
"Beni gaza getirme, canını yakmak istemiyorum."
"Canım yanmıyor." Jimin yutkunup hafif doğruldu ve Taehyung'un kulağına yaklaştı. "Artık beni sert s..."
Delta kulağına fısıldanan son kelimeyle içindeki kurdun uluduğunu hissetti ve Jimin'in bacaklarını kavrayıp beline sardı. Sırılsıklam içine bütün uzunluğunu ittiğinde vitadan ince bir çığlık duyuldu. "Ahh!"
Taehyung hafif geri çekilip sarışının içine bir kez daha girdi ve dolgun bir inlemeyle beraber kollarına batan tırnaklarla ödüllendirildi. Deltanın uzun parmakları vitanın yumuşak teninde gezinerek aşağı ilerledi ve kalçalarına geldiğinde izini çıkarırcasına sıkıp seri bir şekilde hateket etmeye başladı.
"Aghh, Tae... Ahh... D-durma!"
Altında kıvranan yumuşak vücudun etkisiyle esmer olan daha da hızlanmıştı. Bir anda çocuğun belini kavrayıp arkasını döndürdü ve dört ayak pozisyonuna getirdi. İçinden kayarak çıkan penisini bacaklarına sürterken pürüzsüz beyaz kalçalara bir şaplak attı ve kırmızı parmak izleri çocuğun tenine kazındı. "Mmmh." Jimin daha çok inleyip kalçasını erkeğine doğru itti. İçindeki boşluğun hemen doldurulmasını arzuluyordu.
Taehyung kalınlaşan sesiyle hırladı. "Sen çok yaramaz oldun."
Jimin kıkırdayıp kalçasını tekrar itti ve içine kayan penisle kıkırtısı yarıda kesilip onu nefessiz bıraktı.
"Beni delirtiyorsun." delta çocuğun içinde gidip gelirken eğilip omuzlarına ve sırtına öpücükler kondurdu. Sıcaklığı ve ıslaklığıyla aklını kaçırmak üzereydi gerçekten. Teninde dudaklarının izlerini bırakarak elini sarışının kasıklarına attı ve onu avcuna aldı.
"Aahmmm, T-tae."
Jimin titreyerek kaçmaya çalışsa da deltası onu belinden tutup geri çekti.
"Çok garip hissettiriyor." sarışın olan inledi. "Ah. D-dur daha değil. Tae bırak."
Deltanın tutuşu gevşedi ve telaşla vitasının kendisine dönen yüzüne baktı. "Bir şey mi oldu Jimin? Canını mı yaktım? Üzgünüm."
"Hayır." Jimin zevk gözyaşlarıyla dolmuş gözleri kısılarak güldü. "Ama tam olarak hatırladığım ilk seferimizde seni görmek istiyorum." elini eşinin göğsüne koyup onu sırt üstü yatmaya zorladı. "Gözlerimin içine bakmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanficVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...