Bölüm 52

911 95 26
                                    

Demin 51. Bölümü yayınlamıştım hadi bir de 52. Bölümü yayınladım kısaca. Umarım beğenirsiniz

"Taehyung?" gözlerini ovuşturarak yatak odasından çıkan Jimin koltuklara doğru ilerledi. Eşi karşısında yabancı bir adamla oturuyordu. "Bu kim?"

"Önemli bir şey yok güzelim. Sen git giyin istersen. Birazdan kahvaltı ederiz."

Jimin gözlerini kıstı. "Yine benden bir şey mi saklayacaksın? Bunun akıllıca olmadığını anlaman lazım."

"Pekala..." delta iç çekip vitayı yanına oturttu. "Bu bey benimle çalışan adamın asistanı."

"Fotoğraf çeken adamın mı?"

"Yani... çekimdeki kıyafetlerin tasarımcısının."

"Peki neden burada?"

"Reklam yayınlanmaya başladığı an onlarla iletişime geçmişler. Beni arıyorlar..."

Jimin'in gözleri ardına kadar açıldı. "O zaman neden seni bulmalarına izin verdin?" karşısında oturan adama yargılayıcı bir bakış attı.

"Size zarar vercek kişiler biz değiliz, aksine yardımımızı almazsanız zarar göreceksiniz." adam sakince konuşmuş ve elindeki birkaç kağıdı onlara uzatmıştı.

"Saldırı akşamı kulüpte de kameralar varmış, reklamda görünce eşleştirmişler."

"Bir sürü betayı katleden alfa aranıyor." diye onayladı adam. Jimin Taehyung'a kaçamak bir bakış atıp tekrar yabancıya döndü.

"Siz... alfasınız."

"Evet, ancak yabancı alfaların Kore'de dokunulmazlığı var biliyorsunuzdur."

"Gocci markası İtalyanmış."

"Gucci." diye düzeltti adam. "Tasarımcımız da bir omega olduğu için bu tür şeyler konusunda çok hassas. Starının zarar görmesini istemiyor."

"Star benim." Taehyung muzipçe sırıtıp kaşlarını oynattı.

Jimin deltasını starı ilan eden omegayı duymaktan pek hoşlanmamıştı. "Bu konuda ne yapabileceğini düşünüyor?"

"Bay Kim'i saklamayı teklif ediyor... ancak kendisi sizin olmadığınız bir yere gitmeyeceğini söyledi."

"Evet, biz eşiz." Jimin elini kaldırıp yüzüğünü alfanın gözüne soktu. "Gördünüz mü?"

"Bay Gucci, Kim Taehyung'un eşleşmiş olduğunu bilmiyordu. Kendisine bunu bildirmem gerekecek."

Adam ayaklanıp telefon konuşması yapmak üzere terasa çıktı.

"Taehyung? Neler oluyor eve dönelim."

"Aşkım... oda numaramıza kadar bulunmuş ve bizi takip ettiriyorlar. Eğer sığınağa dönersek ailemizi tehlikeye atabiliriz."

Vitanın yüzü düştü. "Bizi nasıl bulmuşlar ki?"

"Koku takibi olduğunu söyledi. Senin kokun."

"Benim mi?"

"O gece hepimiz oradaydık ve içerideki feromonlar incelenmiş Jimin. Benim kokumu yaymadığım sürece bulamazlar ama seni takip etmeyi başarmışlar."

Telefonunu cebine koyarak içeri giren adam ikiliye şöyle bir baktı. "Hükümetin elinde vatandaş olan omega ve alfaları kokularından yakalayabilecek özel alfalar var. Onlara koku uzmanı deniliyor. Taehyung'u kokusu biraz silik ancak seninki çok güçlü. Odaya yaklaştığım andan beri güçlü bir aroma etrafımı sardı."

"Konuştun mu?" diye sordu Taehyung konuyu değiştirerek.

"Evet, eşini ve seni kendi malikanesine davet ediyor."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin