Bölüm 47

1.2K 122 68
                                    

"Onun burada ne işi var?"

Jimin bal rengi gözlerini sedyedeki gri saçlı olana dikmiş revirin girişinde duruyordu.

"Tanışıyor musunuz? Minseok'u Jungkook getirdi. Yaralıyken bulmuş." Jisoo halası gülümseyerek konuşunca Minseok da başını kaldırıp vitaya baktı ve sırıttı.

"Merhaba Jimin."

"Seni öldürürüm!" Jimin'in ellerini uzatarak hasta çocuğun üzerine atlamasıyla babası panikleyip masasından kalktı ve gri saçlara yapışan oğlunu durdurmaya çalıştı.

"Jimin ne yapıyorsun? Dur lütfen."

Ancak vita sedyedeki düşmanını bırakmaya niyetli değildi. "Bırakın beni! Onu paramparça edeceğim!"

"Ah!" kaburgası kırık olan acıyla inleyip saçlarını diğerinin elinden kurtarmaya çalıştı.

"Jimin!" Seokjin oğlunu geri çekebildiğinde kollarından tutup onu duvara dayadı. "Ne yaptığını sanıyorsun?"

Vitanın masmavi parıldayan gözleri yaşlarla dolmuştu. "Onu yollayın buradan."

"Neden?"

Jimin dudaklarını ısırdı. Onlara neler olduğunu anlatırsa babaları Taehyung'u buradan yollar mıydı? Namjoon babasının eşi hakkında çoktan güvensiz olduğunun farkındaydı. "Sadece lütfen... onu görmek istemiyorum."

"Bu bir bahane olamaz Jimin. Biz doktor olarak her hastayı tedavi etmeliyiz. Hasta seçemeyiz. Sen de bu eğitimi aldığın için böyle davranmamalısın."

Minseok saçlarını düzeltirken karşısındaki gümüş saçlı çocuğa baktı. Öfkeden delirse de karşısındaki omegaya baş eğmişti. Peki neden?

"Bir süre sargılarla gezmen lazım. Hatta yatarak dinlenirsen daha iyi." dedi Jisoo gri saçlı olanın yastığını düzeltirken.

"Türünüzü öğrenebilir miyim?" babası Jimin'i bırakmış eline önemli notlarını yazdığı defterini almıştı.

"Teta." dedi Minseok tereddüt etmeden.

Seokjin'in şüpheleri vardı ancak bunu doğrudan duymak yutkunmasına neden olmuştu. Şimdi Jimin'in onu neden istemediğini biraz daha anlayabiliyordu.

"Tetalarla ilgili çok bilgili değiliz." diye mırıldandı Jin. "İsterseniz sizi hastaneye bıraktıralım."

"Korkmuyor musunuz?" çocuğun yüzünde şimdi bir sırıtış vardı. "Beni burada tutmaya çalışmanız gerekmez mi? Sonuçta gizli sığınağınızın yerini ele verebilirim."

Babası Jimin'e bakarak dudaklarını kemirdi. Oğluna karşı olan zaafı yüzünden bütün topluluğu tehlikeye atamazdı.

Jimin de durumun farkındaydı. "Kalsın." dedi babasına dönerek. "Hatta ne biliyor musunuz? Onunla ben ilgileneceğim." bakışlarını tetaya çevirdi ve genç vitanın gözlerindeki alevler göründü. "Sana çok iyi bakacağımdan emin olabilirsin."

Minseok karşısındaki yüzü süzdü, beyaz pürüzsüz teni, dolgun pembe dudakları ve eşsiz gözleriyle vita oldukça çekiciydi. Yalana gerek yoktu. Hafif çıkıntılı karnı hamile olduğunu tüm dünyaya bağırıyordu zaten. Ayrıca onu çıplak gördüğünde de güzelliğinin baştan çıkarıcı olduğunu düşünmüştü. Özenle oyulmuş bir heykele benziyordu. Teta eşsiz şeyleri severdi... güçlü ve eşsiz.

***

"Evladım bir dur ya." Yoongi karnında futbol maçı yapan yavrunun sakinleşmesi için ne yapması gerektiğinden emin değildi. Nedense hep o kütüphanedeyken oynamaya başlıyordu çocuk da. İki gündür bunu hissediyordu.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin