Yoongi yaklaşık 15 saattir revirdeydi ve artık şu çocuk içinden çıksa diye dua ediyordu.
"Bunları bitirdim." dedi Jimin gözlerini ovuşturarak babasına bir tıp kitabını verirken. "Yoongi hyung nasıl?"
"İyiyim." beyaz saçlı olan kendisinden orada değilmiş gibi bahsetmelerini sevmiyordu. Jungkook eline sıkı sıkı yapışmış yan sedyede uyuya kalmıştı. Birkaç gündür pek uyumuyordu zaten.
"Jimin üzerine bir şey dökülmüş." Yoongi tişörtünü işaret etti.
Jimin başını eğdiğinde iki leke gördü... su lekesi gibiydi ve sadece göğüs kısımlarındaydı.
"Terledim galiba." ağrıyan göğsünü ovuşturduğunda göğsünden aşağı kayan ıslaklığı hissetti. "Ne oluyor?" tişörtündeki ıslaklık büyümüştü.
Seokjin ise şaşkınlıkla izliyordu. "Birtanem tişörtünü kaldırır mısın?"
Jimin babasının dediğini yaptı ve Jin oğlunun şişip sertleşmiş göğsüne bastırdı. Meme ucundan fışkıran sıvı yüzüne isabet ettiğinde ise geriye sıçradı.
"Appa! Özür dilerim.." sarışın utanarak tişörtünü indirdi ve kollarını göğsünde bağladı. "O neydi anlamadım."
"Ben anladım." Seokjin yüzünü silip hafif gülümsedi. "Senin muayenende göğüslerinde süt bezi bulmuştum. Anlaşılan sütün gelmeye başlamış."
"Süt mü?" aynı anda konuşan iki genç bibirlerine baktı.
"Evet, normalde kadın omegalarda oluşan bir şey. Erkek omegalarda pek olmadığından omega süt anneler kullanılır ya da biberonla yenidoğan maması verilir."
"Benim sütüm olsa bile biberonla verirdim. Düşüncesi bile korkutucu." Yoongi titredi.
Seokjin ise başını iki yana sallamıştı. "Süt bezlerinde üretilen süt yavrunun bağışıklık sistemi için çok önemlidir. Gerekli her şeyi barındırır. O yüzden mümkünse bir omega süt anne bulmaya çalışacağız."
Jimin gözlerini kırpıştırdı. "Benim sütüm geldiyse bu doğuracağım anlamına mı geliyor?"
"Hayır, bazen erken gelebilir." Jin Yoongi'nin ellinci kontrolünü yaparken beyaz saçlı olan yine biraz ağrılanmıştı.
"Artık bu konuları bırakıp şu bebeği içimden çıkarır mısın? Lütfen... uyumak istiyorum."
"Hyunga sezaryen yapamaz mıyız appa?"
"Sezaryende dikiş izleri kalıcı olur ve iyileşme daha uzun sürer. Ayrıca yavru doğum sırasında gerekli bakterilere maruz kalamaz. Yoongi'nin yavrusunun pozisyonu normal, zorunlu olmadıkça sezaryen iyi olmaz."
Yoongi gözlerini yumdu. "Sen Jimin'i doğururken ne hissettin hyung?"
"Acılıydı elbette." Seokjin açıklığı kontrol etmek için çocuğun ayak bileğinden tuttu ve örtüyü çekti. "Ama o anki durumumu düşününce acısı bana uyandırıcı gelmişti... bu nedir?" beyaz saçlının ayak bileğindeki küçük lekeyi yeni fark etmişti.
"Doğum lekesi bildiğim kadarıyla."
O zaman Seokjin'in kafasında bir şeyler canlandı. "Soojin oğlunun ayak bileğinde doğum lekesi olduğunu söylemişti."
"Soojin teyze mi?" Jimin kadını hayal meyal hatırlıyordu. Feminen bir figürü vardı ve uzun kahverengi saçları... babası yokken Jimin'le ilgilenmişti. "Onun oğulları benim arkadaşımdı... doğum lekesi gördüğümü hatırlamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...