Bölüm 29

2.2K 155 98
                                    

Not: Düğümleme alfaların ve deltaların omega ve vitalara yaptığı bir doğurganlık arttırma olayıdır. Alfa ve Deltaların penislerinin dibinde bir yumru bulunur. Bu yumru düğümlenme sırasında eşin içinde şişip büyüyerek spermin dışarı çıkmasını engeller. Sadece kızgınlık sırasında yapılabilir.

Taehyung, Jimin'in boynundaki ısırık izini öptü ve gözlerinden yaşların düşmesine engel olamadı.

"Nabız arttı. Çekil Taehyung." Seokjin deltayı itip tekrar Jimin'in üzerine eğildi ve ışık tutarak gözlerini kontrol etti. Gözbebeklerinin küçüldüğünü görünce rahat bir nefes aldı. Vücut ısısı yavaş yavaş artıyordu.

"Bırak kalsın." Namjoon araya girdi.

Seokjin dönüp ne diyorsun dercesine alfasına baktı.

"Onu ne zaman ısırdın?" diye sordu Namjoon Taehyung'a dönüp.

"Ş-şey..."

"Düğümleyip mi ısırdın?" Namjoon'un sesi sakin ve düzdü.

"Sanırım." Taehyung başını eğip Jimin'in beyaz elini tuttu.

"Düğümleme sırasında ısırmak tehlikelidir Taehyung. Alfalar da düğümleme sırasında ısırmamalıdır, bunu sana söylemeliydim." Namjoon iç çekti. "Sanırım bu yüzden oldu."

"Ben deltayım diye olmadı mı?" Taehyung'un kafası karışmıştı ve yanaklarından akan göz yaşlarının arasından yalvaran gözlerle hyunguna bakıyordu.

Seokjin derin bir nefes aldı. Onların konuşmasını duymamıştı bile, Jimin'in nabzının düzelmesine rahatlamıştı sadece. Betanın bağladığı kablolardan da ekrana baktığında stabil olduğu görülüyordu.

"Bir şey öğrendim.. söyleyecektim ama ancak akşam öğrenebildim ve vaktim olmadı."

"Jackson'la konuşmandan mı bahsediyorsun?" Seokjin gecenin bir vakti odalarına gelen alfaya şaşırmıştı ama Jimin'in haberi gelince tamamen aklından çıkmıştı.

"Evet, omega ensititüsündeki betası gizli alana girmeyi başarmış. Vitalarla ilgili bilgiyi sonunda edinebildik... aslında başından beri gözümüzün önündeymiş. Gümüş saçlı omegalar vitaymış Jin."

Seokjin donup kalırken Taehyung onu ayakta tutan korkunun bir anda çekildiğini hissetti ve Jimin'in elini bırakmadan sedyeye oturdu. "Jimin vita mı?" Jin inanamayarak oğluna baktı.

"Asıl ismi teta olan bir tür..." diye mırıldandı alfa. "Bundan dolayı da biraz karışıklık olmuş ama sonuç olarak evet. Yani Taehyung'la olduğu için bir şey olmayacak." dönüp deltaya baktı. "Bu sana kızgın olmadığım anlamına gelmiyor. Onu riske attın ve bu halde görünce... seni öldürebilirdim."

"Üzgünüm." Taehyung başını eğdi. Vücudunun uyuştuğunu hissediyordu.

"O zaman Taehyung'la olabilir yani?" Jin kaşlarını kaldırdı. "Mühür izinde bir sorun var gibi görünmüyor."

"O yüzden sana yanında kalsın dedim. Mühürlendikleri için Jimin'in Taehyung'u hissetmeye ihtiyacı var. Yine de Taehyung," alfa tekrar genç deltaya döndü. "dediğim gibi düğümleme sırasında mühürlemek omegaları öldürebilecek bir şey. Bu kadar çabuk müdahale edilmese ölebilirdi."

Taehyung pişman bir şekilde başını salladı. "İyi olacak." Seokjin rahat bir nefes alıp oğlunun saçlarını okşadı. "Gel Taehyung." deltayı çağırıp sedyede Jimin'in yanına yatmasını sağladı. "Kalp atışın onun güçlenmesini sağlayacak. Biraz uyuyun olur mu?" İki gencin üstünü örttü.

Taehyung, Jimin'in kırılgan çıplak vücuduna sarıldı ve onu göğsüne yasladı. Vita ya da teta bir şey farketmiyordu. O Taehyung'un vitasıydı, Tanrı gerçekten onu bu dünyaya yalnız atmamıştı. Ona hayatındaki en güzel hediyeyi de yollamıştı.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin