Bölüm 69

879 88 22
                                    

Bir sürü yorum istiyorumm

Jimin girdikleri araziye şaşkınlıkla bakıyordu. Gecenin körüydü ve herkes uyuyordu ancak kendisi bebekleri emzirmek için uyanmıştı. Taehyung da Jungkook'la ön koltukta, Yeonjun'u kucağında uyutmuş dönüşleri tarif ediyordu.

Hava karanlık olsa da uçsuz bucaksız bahçeyi seçebiliyordu... ve az ilerdeki büyük evi. Bay Gucci'nin evini hatırlatmıştı ona. En az o kadar büyüktü.

"Tae? Neresi burası?" diye fısıldadı hafifçe.

Taehyung arkasına dönüp kucağındaki bebeklerle oturan eşine baktı. "Uyandın mı güzelim? Geldik zaten, herkesi uyandıracağım."

"Böyle bir yer hepimiz için çok tehlikeli değil mi?" diye sorusunu yineledi sarışın olan.

"Merak etme." delta Namjoon'u dürttüğünde alfanın gözleri anında açıldı. "Uyumuyor muydun hyung? Yani baba."

Namjoon gözlerini devirdi. "Baba diyemiyorsan demek zorunda değilsin Taehyung. Ve uyuyordum sadece uykum hafif biliyorsun. Geldik mi?"

O sırada araç durdu ve herkes yavaş yavaş uyanmaya başladı. Kapı açıldığındaysa uykulu bakışlar şaşkınlığa dönüştü.

"Burası ne böyle?" Hoseok karşısındaki kocaman araziye ve köşke bakarken küçük dilini yutacaktı.

"Abartmadınız mı? Böyle bir yere ihtiyacımız yoktu ayrıca çok göz önünde." diye lafa katıldı Yoongi.

Taehyung omuz silkti. "Zaten amacımız o."

Herkesin aklı karışırken delta, eşinin boştaki elini tuttu. Bebekler Jimin'in göğsüne sarılıydı ve Yeonjun da delta babasındaydı. "Hadi herkes içeri."

İçerisi dışarısından bile göz alıcıydı. Omegaların sadece filmlerde gördükleri gibi lüks eşyalarla donatılmıştı.

"Aa Hwang bak halı var!" Hoseok sevinçle zıplayıp halının üzerine çıplak ayaklarını bastırdı. "Yumuşak."

"Burada ayakkabı giymememiz sorun değil mi yani?" diye sordu Jimin küçük ayaklarını rahatsızca oynatırken. Garip hissediyordu. Sanki o eski anıları gelmişti, taşların üzerinde çıplak ayaklarla gezdirilip tabanlarının yandığı anılar...

"Evlerde ayakkabı giyilmez aslında." Seokjin alt dudağını büktü. "Ama tabii sizin hiç gerçek bir eviniz olmadı."

"Bizim evimiz vardı." diye karşı çıktı Jimin. "Sığınak bizim evimizdi çünkü hepimiz birlikteydik ve güvendeydik."

Taehyung araya girdi. "Yine hepimiz birlikteyiz ve güvendeyiz. Ayrıca Namjoon hyung biz küçükken eski evlerini anlatırdı. Çıplak ayakla gezebilmenin ne kadar güzel olduğunu söylerdi."

Namjoon başını salladı. "Evet aslında ev dediğimizde aile evi olarak aklıma bu geliyor."

"Benim de öyle." diye onayladı Seokjin.

"Bence de." Soojin'in duyulan kısık sesi tüm kafaların ona dönmesine neden olmuştu. Jin, eşinin koluna yapışmış omegaya sabır dileyerek baktı. O sadece hasta, diye düşündü kendi kendine. O ben yokken oğluma sahip çıktı, bir süre davranışlarını tolere edebilirim.

"Hadi sen de ayağını bas. Bunlar en yumuşak olanlarmış." Taehyung Jimin'i halıya doğru itekledi ve çocuk istemeye istemeye tüylü kumaş parçasının üstüne çıktı. Doğrusu ayaklarındaki his hiç tanıdık değildi.. ancak şaşırtıcı ve hoştu. Parmaklarını oynatıp hemen sevdiğini belli etmemek için omuz silkti.

"Sevdi işte." Taehyung eşinin yanağını sıktı.

"Nerden anladın sevdiğini hemen?" diye sordu Yoongi.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin