"Bu maddeyi buldum." dedi Yoongi kimseyi umursamadan yönetim bölümüne dalıp Namjoon'un odasına girerek. Kapıyı bile çalmayan çocuğa alfa şaşkınca baktı. Zaten Yoongi kendisiyle dertliydi biraz.
"Ne maddesi?"
"Tasmaların yapıldıpı materyal. Bak şuna." elindeki kitabı masaya bırakıp resmi işaret etti. "Demir gibi sağlam ama aynı zamanda esnek. Hem sert hem de kırılması zor. Nanoteknolojiyle yapılmış demir örgülerden oluşuyor. Hoseok'taki tasmayı iyice inceledim."
Namjoon kaşlarını çattı. "Ama demir makasıyla kesilmedi"
"Biliyorum. O yüzden nanateknolojiyle ilgili bu kitabı da okudum zaten." Yoongi pantolonuna sıkıştırdığı bir başka kitabı çıkarıp masaya attı. "Farklı materyaller nanateknoloji için kullanılabiliyor. İplik, demir, bakır.. hiç fark etmez. Fark eden az bir şey var. Demirden yapılmış küçük ağları 100 derecelik bir demir makasıyla kesmeliyiz. Isı aralarındaki bağı zayıflatacak ve demir makası da zayıflayan bağı kesecek."
Çocuğun kırmızı gözleri ışıldadı. Namjoon önündeki sayfalara bakarken oldukça etkilenmişti. "Denemekten zarar gelmez sanırım. Ancak sıcak bir demir makasını ten ve tasma arasına sokarsak yanıklar kaçınılmaz olur."
"Jackson arabalara kaynak yaparken eline giydiği eldivenleri gördüm ve denedim. Yanmaya karşı yüksek bir dayanıklılıkları var. Eğer eldiven katmanını boyun ve kesici arasına koyarsak tene değmeyiz."
"Bu kitapları ne ara okudun sen?" diye sordu alfa kaşlarını çatarak.
"Dün gece." çocuğun kırmızı gözlerinin altı sözlerini onaylarcasına mosmordu.
"Gece uyumayıp gündüz uyumaya fazla alışıyorsun."
Yoongi omuz silkti. "Herkesin verimli olduğu saatler farklı olabilir. Çalışmak istediğimde çalışırım, uyumak istediğimde uyurum."
"Pekala... deneyelim."
Birkaç saat sonra omegalar revirde toplanmıştı. Jackson da getirdiği aletlerle oradaydı. "Ben bir bakayım." dedi Seokjin Yoongi'nin tasmasına yaklaşarak. Elini boyunla tasma arasına sokmak olduka zordu. Bunu nasıl yapacaklarını merak ediyordu.
"Eldivenin yanmayan kısmı burası." diyip elindekini gösterdi Yoongi. "O yüzden şu fazlalık kısmı kesersek incelecektir."
"Ama ısı aktarımı artabilir." Namjoon kaşlarını çattı.
Jimin babasına bakıyordu... onunla pek konuşmamışlardı doğrusu. Seokjin babasından farklıydı. Daha soğuktu.
"Hayır bir sıkıntı olmayacak." beyaz saçlı çocuk eldiveni masaya yatırıp dediği şekilde kesti ve köşedeki aynaya yaklaşarak incelmiş parçayı tasmasının altına sıkıştırdı. "Demir makası ısındı mı?" diye sordu alfa Jackson'a dönüp.
"Evet ama..." alfa emin değildi.
"Korkacak bir şey yok kes gitsin." Yoongi bu tereddütlerden sıkılmış gibi elini salladı. "Öleceksek de ölürüz ne olmuş?"
"Ölmek falan yok Yoongi saçmalama." Seokjin'in azarlarcasına çıkan sesi beyaz saçlının omuz silkmesine neden olmuştu.
"Elim titriyor biraz." diye mırıldandı Jackson. "Omegaya zarar vermek istemiyorum."
"Ama ben kendi kendime yapamam." dedi kırmızı gözlü.
Namjoon iç çekti. "Ben yaparım ver."
Kesici aleti eline alıp çocuğa yaklaştı. Teni neredeyse saçlarıyla aynı renkteydi ve kırılgan görünüyordu. Ancak çocuğun iradesi ve ruhu oldukça baskındı. Makasın bir bölümünü yanmayan materyale yaslayarak ittirdi ve tasmayla arasına sokmaya çalıştı. Yoongi boğazına yapılan baskıyla nefessiz kalsa da ses çıkarmadı. Tasmayla falan yaşamak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...