Bölüm 60

1.1K 109 53
                                    

"Ne demek ikinizin babası Park Seojun?" beyaz saçlı olan Minseok'un üzerine yürürken Jimin ve Hoseok tarafından tutuldu.

"Kayıtlarda o şekilde yazıyor. Dediğim gibi, betalarla çalışan alfa sayısı kısıtlıdır. Bu alfaların da en büyük kazancı omegalarla yatmaları. Kendilerine katılmayan çoğu alfayı iğdiş ediyorlar." (İğdiş etmek:kısırlaştırmak)

"Bu Seojun alfanın ne kadar çocuğu vardır?" diye soru bu defa. Sinirden yerinde duramadığı belli oluyordu.

Hoseok onun kolunu okşayarak sakinleşmesini sağlamaya çalışsa da pek başarılı olamıyordu.

"Ensititüde toplam 15 alfa var. Dolayısıyla istatistiksel olarak bir alfanın en azından 100-150 çocuğu olmuştur."

Hoseok neredeyse küçük dilini yutacaktı. "150 çocuk mu?"

"Sonuçta ırkın devam etmesi lazım ve sadece omegalarla alfaların çocukları oluyor."

Yoongi yüzünü buruşturdu. "O kadar çocuğa ne yapılıyor? Bazılarının ortadan yok olduğunu biliyorum."

Minseok omuz silkti. "Beta olduğu düşünülenler sivil beta aileler tarafından evlat ediniliyor."

Jimin araya girdi. "İyi de küçük çocukların ikincil cinsiyeti anlaşılmıyor ki."

"Çoğu çocuğun rahim gelişmesi ve penis yumrusu gelişmesinin başlangıç evrelerini takip edebiliyorlar. Bunlara sahip olmadığına emin oldukları, ailelere veriliyor. Ara sıra hatalar olabiliyor tabii. Bu durumda da çocuklar geri alınıyor. Kaçanlar da var. Onlar da buralara geliyordur."

"Bende gelişme yoktu. O zaman beni niye vermediler?" beyaz saçlı, duyduklarından tiksindiğini saklama gereği duymuyordu.

"Gereksizler bölümü, buraya genelde algılayamadıkları sorunları olan çocukları koyarlar. Sen gümüş omega sanılıyordun ancak sonradan albino olduğun anlaşıldı. İkincil cinsiyetini aldığın gün beta çıkarsan ekibe katacaklardı. Diğer türlü de sıkıntılıların gönderildiği zevk evlerine gönderilecektin."

Başını çevirip Hoseok'u gösterdi. "Doğurgan olmayan omegayı ameliyatlarla düzeltmeye çalıştılar. Bunu başaramayınca ruh eşi aradılar, eninde sonunda o da aynı yere gidecekti. Ve Jimin..."

Sarışın olan şaşkınca tetayı izlerken adını duymasıyla irkildi. "Saçsız omega... sendeki sorunu anlayamamışlardı. Aslında ellerinde ben vardım ve karşılaştırmaları mantıklı olurdu. Ancak gümüş saç görmedikleri için bu olasılığı aptal gibi kenara itip durdular. Kaçırılmanızdan önce dosyanı okumuş olsaydım böyle bir şeye izin vermezdim. Gerizekalılar seni alt sınıf alfalara maruz bırakıp durmuşlar!" Minseok aniden hiddetlenip hırladı. "Bir tetaya alfalar dokunamaz. Seni bana vermeleri gerekirdi. O zaman her şey yolunda olurdu. En son korku sorunlarını aşabilmek için hafızanı bile silmişler. Saçmalığa bak..."

"Hafızamı nasıl silmiş olabilirler?" diye sordu Jimin araya dalıp. Yıllardır bunu merak ediyordu.

"Kına otundan yapılan özel bir serum. Normalde yakalanan omegalara yapılır ve sonrasında çayı içirilerek hafıza bulanıklığı devam ettirilir. En son da kalıcı hale getirilir. Senin durumunda bu serum uygulandı ancak deneme için değiştirilmiş formülü kullanmışlar. Bu da fazladan hasar sağladı elbette. Bildiğin en temel becerileri bile kopardı."

"Benimle ilgili bu kadar çok şey biliyorduysan neden daha önce söylemedin?"

"Gerek duymadım. Benim için bir değerin yoktu."

Jimin gözlerini kaçırdı. "Ne değişti o zaman?"

Minseok tam ağzını açacakken Yoongi araya girdi. "Soojin omegaya ne oldu?"

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin