Bölüm 27

1.8K 151 72
                                    

Jimin'den duyduğu şeyle yutkunmakta zorlanan delta onun gidişini izlemişti. Gerçekten... onunla birlikte olmayı her şeydennçok istiyordu. Ancak ona zarar gelirse yaşayabileceğinden emin değildi. Bunu içinde bir yerlerde hissediyordu.

Kalkıp hızlı adımlarla kütüphaneye gitti ve kendisiyle ilgili kitaplar aradı. Batı sığınağındakinden farklı bir şeyler bulmayı umuyordu ve sonunda en son raflara ulaştığında orada bir kitap görmüştü. Üzerinde kocaman delta ve teta yazıyordu. Taehyung daha önce kütüphanenin bu bölümüne girdiğini hatırlamıyordu. Kitabı kapıp köşedeki masalardan birine geçti ve sayfaları karıştırdı. Teta'nın ne olduğunu bilmiyordu ancak şu an umrunda da değildi. Delta bölümünü açıp kurtlarla ilgili bir şey bulmaya çalıştı. Kurduyla nasıl iletişim kurabilirdi mesela?

Sonunda Delta açığa çıkması diye bir bölüm bulunca bunun aradığı şey olmasını umarak okudu. Kitap çok az delta örneği bulmasından dolayı biraz kişisel gibiydi ancak yine de bir şeyleri açıklamıştı.

Kurdun en güçlü olduğu yer ormanlardır, diyordu. Deltalar kurtlarıyla ormanda başbaşa kalıp insani şeylerden arınırlarsa kurtlarının ortaya çıkması ihtimali artıyordu. Bunu yapabilir miydi? Eğer kendisi başarırsa Jimin de deneyebilirdi değil mi? Sığınağın arka taeafı uçsuz bucaksız bir ormandı ancak genelde oraya gidilmesine izin verimezdi. Taehyung'un korkacak bir şeyi yoktu gerçi. Anladığı kadarıyla o dünyadaki en tehlikeli canavarın kendisiydi.

Geceyi ormanda geçirmek en iyisi olabilirdi. Karanlıkta kendiyle kalırdı ve hyunglarının sorgularından da kurtulurdu. Kitabı biraz daha incelerken bir yere gözü takıldı. Deltaların ve tetaların kurda dönüşebilen bir tür olduğundan bahsediyordu. Yani kendisi kurda dönüşebilirdi öyle mi? Bu ona hiç mantıklı gelmiyordu ancak elinden geleni yapacaktı.

***

"Ona kızgınlıkta benimle ol dedim!" Jimin verdiği ani kararların pişmanlığıyla ağlamaklı bir sesle Yoongi'nin bacaklarına sarıldı.

"Kime?" Yoongi beyaz kaşlarını çatmıştı.

"Kime olabilir hyung ya, Taehyung'a!"

"İyi de sen korkuyorum dememiş miydin?"

"Korkuyorum zaten!" sarışın çocuk inşeyip yüzünü hyungunun pantolonuna gömdü. "Ama karşımda konuştuğunda sinirlenip ağzımdan çıkanı kontrol edemiyorum. O bir delt-" Jimin aniden susup alt dudağını ısırdı. Bu bilgiyi paylaşmak ona düşmezdi.

"Taehyung'un delta olmasının bununla alakası ne?"

"Hyung! Sen biliyor musun?"

Beyaz saçlı omega omuz silkti. "Sen bahsedince gidip sorduğun kitabı okudum. Gerçekten çok belliymiş çocuğun delta olduğu."

"Bunu kimseye söyleme lütfen." Jimin onun için korkmuştu. Taehyung'un bunu saklamasının nedenleri olduğunu okumuştu zaten.

"Kimseye söyleyecek değilim de Jungkook da biliyor. Eli ayağına dolaştı geçen gün. Oysa sadece ima etmiştim. Sen o delta olduğu için mi korkuyorsun?"

Jimin başını iki yana salladı. "Hayır o gördüğüm şeylerden dolayı sadece..."

"Ama okuduğum kadarıyla omegalar deltayla birlikte olursa ölmeleri büyük olasılıkmış. Kesin de denebilir. Ama sen teta olmaya çalışıyorsun sanırım. Asi olmalar falan."

"Her şeyi bilmek zorunda mısın?" sarışın kafasını diğer omeganın dizlerine vurdu.

"Bence senin teta olma ihtimalin var." Yoongi sırıttı.

İşte bu Jimin'in ilgisini çekmişti. "Nasıl?"

"Seokjin hyungun bizim yavruluğumuzda incelemelerini yazdığı bir defter gördüm. Senin için yazdığı şeylerle benim için yazdığı şeyler çok farklı."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin