Bölüm 76

727 58 49
                                    

"Yani aranız düzeldi?" Namjoon ikiliye bakarak şüpheyle sordu. Taehyung oldukça durgun görünüyordu ve Jimin gereğinden fazla neşeliydi.

"Elbette." dedi Jimin kocaman bir gülümsemeyle kendini koltuğa atarken. Ancak poposu mindere değdiği anda irkilerek yerinden sıçradı. Sonra çaktırmadığını umarak tekrar oturdu. Ancak iki babası da fark etmişti.

"Canın mı yanıyor?" diye sordu Seokjin. Gözlerini kısmış oğlunu inceliyordu.

"Y-yok ne alakası var?"

Jin oğlunun alt kısımlarına gözünü dikse de bir an sonra boğazını temizleyip başını çevirdi. Evet, ikisini yalnız bırakırlarken Taehyung şiddete eyilimli görünüyordu ancak kalçada bir ağrı olması daha mahrem bir şeye de yorulabilirdi. Jimin söylemiyorsa belki de deşmemeliydi. Sonuçta delta geldiğinde kızgınlıktaydı.

Gözlerini yeşil gözlü olana dikti. Suçlu suçlu oturması Jin'in canını sıkıyordu. Genel olarak mı sıkkındı yoksa Jimin'e bir şey mi yapmıştı?

Yoongi ve Hoseok kucağında bebeklerle gelince konu kapanmış oldu. "Sizin yavrular neden bu kadar sakin? Ben bir Bum'a sahip çıkamıyorum ama bunlar koyduğun yerde duruyor."

"Duruyor mu? Biri ağlamaya başlayınca koro halinde devam ediyorlar." diyerek bebeklerinin kolay olduğunu reddetti Jimin. Uzanıp Eujin'i Yoongi'nin kucağından aldı. Yoongi diğer bebeği de Taehyung'un alması için beklerken esmer olan emin olamayarak eşine baktı.

"Alsana çocuğu Taehyung hepsini ben mi alacağım?" diye mırıldandı Jimin olayı normalleştirmeye çalışarak ve ani bir kararla kendi kucağındaki gümüş saçlı bebeği deltanın kucağına bıraktı. Belki de şimdilik yeşil gözlü bebekleri almasa daha iyiydi.

Ryujin'i kendisi alıp Hoseok'un Yeonjun'u Seokjin babasına bırakmasını izledi

Taehyung kucağındaki küçüğe bakarken bebeklerin doğduğu günü hatırladı. O kadar mutlu olmuştu ki... şimdi ona ne oluyordu? Eujin aniden dişsiz ağzıyla sırıtıp salya akıttı. Taehyung karşısındaki görüntünün sevimliliğine dayanamayarak güldü.

"Ağzını silelim." bebeğin boynundaki önlüğün ucuyla salyasını kuruladı. Taehyung fark etmese de değişik bir feromon yaymaya başlamıştı. Bebeğin bal rengi gözleri bir anda masmavi halkalarla aydınlandı.

Gördüğü manzarayla nefesi kesilen Jimin tek eliyle Taehyung'un kolunu tuttu. "Tae..."

Odadaki tüm bebeklerin gözleri renklerle parlıyordu şimdi. Ryujin ve Yeonjun'un sarılarla parlayan yeşil gözleri, Hoseok'un sarı halkalarla parlayan kahverengi gözlü oğlu ve Yoongi'nin kırmızı halkalarla parlayan Bum'ı.

"B-ben üzgünüm bilerek yapmadım." dedi Taehyung arkadaşlarını rahatsız ettiğini düşünerek. Çünkü şimdiye kadar hiçbiri çocuğunun ikincil cinyetini öğrenmek istediğini söylememişti.

"Bum alfa mıymış?" Yoongi aniden bebeğine sarıldı. "Çok rahatladım."

O sırada kollarında omega bebeğini tutan Hoseok boğazını temizledi.

"N-ne var? Benim gibi omega olmayı çekmesini istemedim sadece." diye kendini savundu Yoongi. "Güçlü olmak her zaman işe yarar."

"Artık bu dünyada omega alfa diye bir ayrım olmayacak." diye araya girdi Taehyung. "Bebekleriniz omega, alfa ya da beta olsun. Lütfen ne olurlarsa olsun canınız sıkılmasın."

Odada bir anlık sessizlik oldu ancak ardından Jungkook kahkahaya boğuldu. "Ya! Bebekliğinden beri tanıdığım çocuğun böyle konuşması o kadar komik ki dayanamıyorum."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin