Bölüm 64

1.2K 104 56
                                    




"Artık bezini çıkarma zamanın geldi Tae." Jimin küçük bebeği babasının kolları arasına bıraktı.

"Bezi kendi kendine değişmiyor muydu ya..." delta yüzünü buruşturdu.

"Evet, hatta mutfakta kendine anne sütü kokteyli hazırlıyordu bu sabah. Saçmalamasana delta."

Taehyung hafif yutkunup yatakta yatan hareketli bebeğe baktı. Sürekli ayaklarını sallıyor ve ellerini yüzüne götürmeye çalışıyordu. Saçını yakaladığında kurtuluş yoktu gerçi, avazı çıktığı kadar ağlayıp kendi saçını çekmeye devam ediyordu. Bunun olmaması için eldivenleri vardı. Tulumunun çıtçıtını açıp ayaklarından çıkardı ve kirli beze ulaştı. "Öff, bu nasıl bir koku oğlum ya!"

"Biraz da sen kokla işte." Jimin burnunu parmaklarıyla tıkayıp dil çıkardı. Taehyung yüzünü buruşturarak bezin çırtcırtlarını açtı ve aşağı indirdi. "Bacaklarını tutsana!" diye bağırdı Jimin ancak çocuk çoktan sıvı kakanın bir kısmını ayağına bulaştırmıştı. "Of Taehyung!"

"Ne yapayım ama? Sallıyor bacaklarını."

"Tut işte bak şöyle."

"İyi de bacaklarını tutarsam bezi nasıl alacağım?"

"Tek elinle ayak bileklerinden tutacaksın." delta kendisine söyleneni yaptı ve çocuğun poposunu hafif yükseltti.

"Bu ne be, çocuk bataklığın içinde yüzüyor."

"Sadece süt içtiği için kakası da sıvı normal olarak. DİKKAT ET!" çocuğun bacakları havalandığında bezindeki sıvı kaka sırtına doğru akacakken Jimin son anda yakaladı. "Bezi hemen çekmen lazım. Poposunu bezin ön kısmıyla biraz sil ve ikiye katlayıp al. Ama hemen diğer bezi koyacaksın yoksa yatağa yapar."

"O zaman şunu açayım." diğer bezin cırtcırtlarını açıp hazırladı ve Jimin'in söylediği gibi çabucak kirliyle temizi değiştirdi. "Off bu bombayı ne yapacağız?"

"Dürüm yapıpı cırtcırtla."

"Dürüm mü?"

Taehyun eşinin elinden kaptığı bezi ne hale getirdiğini izledi.

"Çocuğun altını da çabuk kapat üşütmesin."

"Tamam tamam." ıslak mendille temizlediği bebeğin bezini çabucak kapatıp tulumunu düzeltti. "Bitti!"

"Nihayet." Jimin derin bir nefes aldı. "Euijin ve Ryujin gelene kadar alışman lazım. Üçüyle birden kendim başedemem."

"Merak etme güzelim. Beraber başederiz." Taehyung ona göz kırpıp Yeonjun'u kucağına aldı.

"Sen geçen haftalarda neredeydin?" diye sordu vita eşinin doğumundan hemen önce bir yerlere gittiği konusunu sonunda açarak.

"Birkaç işim vardı."

"Bana açık cevap vermelisin."

Taehyung iç çekti. "Elimizdeki parayı biliyorsun Jimin... sizi burada yaşatmaya niyetim yok. "

Sarışının kaşları havalandı. "Ne demek bu şimdi?"

"Güzel bir yere gideceğiz."

"Ama..." Jimin duraksadı. "Ama ailemiz ve arkadaşlarımızın hepsi burada."

"Alfaların ne yapmaya çalıştığını biliyor musun?" delta eşine sakince baktı ve Jimin başını iki yana sallayınca devam etti. "Ayrıntılar çok önemli değil ama kısaca beni burada istemiyorlar diyebilirim."

"Sığınağın lideri bizim babamız Taehyung. Öyle kafalarına göre kararlar veremezler. Bizim bir yere gitmemiz gerekmiyor."

"Namjoon hyung iyi bir lider ancak artık alfalar topluca hareket etmeye kararlı. Delta istemediklerini babana da söylediler. O bu konuda fazla bir şey yapamaz."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin