Bu akşam attığım ikinci bölüm, öncekini okuyup yorumlamayı unutmayın aşklar. Şimdi başlayalım.
Taehyung başını eğip de Jimin'e baktığında onun gözlerini kapattığını farketti ve sonra çıplak olduğunu gördü. Kıyafetleri yırtılmış olmalıydı, ne yapacağından çok emin değildi.
Jimin parmaklarını hafif aralayıp deltanın malum yerine baktığında Taehyung içinde bir ateş yükseldiğini hissetti. Jimin'se gözlerinin önünde büyüyen organla şaşkınlığa uğrayarak ellerini indirmişti. Yüzüne baktığında deltanın gözlerinin altın rengi parladığını gördü. Taehyung'un gırtlağından bir hırlama taştı. Jimin önce ürperse de içindeki bir şey ona korkmasına gerek olmadığını söylüyordu. O Jimin'in deltasıydı, Jimin'e asla zarar vermezdi.
Taehyung, yerde oturan çocuğun mavileşen gözlerini gördüğünde iyice zıvanadan çıktığını hissetti. Yine o bakışı yapıyordu işte, deltayı mahveden o bakışı. Taehyung uzanıp Jimin'i belinden kavradığı gibi ayaklandırdı. Yumuşak vücudunu kendi sert bedenine yaslarken bal kokusunu içine çekti. Onun balıydı, tamamen onun için yaratılmıştı.
"Delta..." diye mırladı Jimin Taehyung'un kollarına tutunarak. Masmavi gözleri, sarı yeşil olana kilitlendi. "Deltam."
İşte bunu duymak Taehyung'un içindeki kurdun iplerini koparan şey oldu. Vücudu hala onundu ancak aklını kaplayan arzu bulutu kurdu tarafından yönetiliyordu. Taehyung, Jimin'in askılı üstünü çıkarıp fırlattı ve belini sıkı sıkı tutarak önünde diz çöktü. Burnunu geçtiği yerlere sürtüyordu, göğsüne, karnına... altındaki küçük şorta geldiğinde yine burnunu bastırdı ve onun bal kokusunu içine çekti. Jimin ateşler içinde inlerken deltasının saçlarına parmaklarını geçirip başını arkaya atmıştı.
Taehyung dişlerini şortun beline takıp çocuğun bacaklarına doğru küçük kumaşı çekiştirdi. Artan bal kokusu beynini bulandırıyor ve hareketlerinin hızlanmasına neden oluyordu. İç çamaşırını da hiç beklemeden dişleyerek çıkardı ve çocuğun ayaklarından sıyırıp hırladı. Hassas dilini aşağıdan yukarı bacaklarında gezdirdi. Uyluklarına geldiğinde dizini tutup Jimin'in bacağını omzuna attırdı.
Dengesini hafif kaybeden sarışın düşmemek için deltasının saçlarına daha sıkı tutunurken penisinin ucuna gelen dil darbesiyle kendini kaybetti. Taehyung hiç sabrı kalmamış gibi küçüğün penisini tamamen ağzına soktuğunda Jimin'in bacakları titredi. "Delta..."
Taehyung hırlayarak çocuğun diğer bacağını da omzuna attı ve arkasındaki ağaca sırtını dayayıp boğazında derinlere yolladı. Islak ve dar hisle zevkten inleyen Jimin ellerinden birini tutunmak için arkasındaki ağaca geçirdi. Uzayan tırnakları ağacın kabuğuna saplanırken bile içindeki enerjiyi dışa vuramamıştı.
Taehyung, Jimin'in belini sıkıca tutan ellerini yumuşak kalçasına indirdi ve iki yanağı da acuçlarının içine alıp sıktı. Ağzındaki sarışının sızdırmaya başlaması işine gelmişti. Orta parmağını Balının deliğine atıp ondan tiz bir çığlık kazandı. İçi o kadar sıcak ve dardı ki delta kükremişti. Ağzındaki penisi çıkarıp ayaklandı. Kendi erkekliğini sarışının deliğine dayayıp biraz sürtündü. O dolgun kalçası penisini öyle bir kavrıyordu ki daha içine girmeden sımsıkı tutuyordu resmen.
Jimin nefes nefese kıvranırken Taehyung omega sıvısıyla sırılsıklam olan deliği genişletebilmek için parmağını oynattı. İkinci parmağı eklemesi bile bir ömür sürmüştü. Jimin ellerini deltasının omuzlarına atıp tırnaklarını ensesine sapladı. Gelen zevk verici acı Taehyung'un beyninde şimşekler çaktırırken üçüncü parmağını kendisini kabul etmeye hazır deliğe yolladı. Islandıkça onun için açılıyordu. Deltasını sıcaklığına kabul etmek için hazırlanıyordu sarışını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...