Bölüm 16

2.1K 165 108
                                    

Seokjin yaklaşık bir saattir odanın içinde koklaşan iki çocuğu hayretle izliyordu. Az sonra kapı açıldı ve Namjoon içeri girdi.

"Seo- Taehyung?" alfanın kokusunu alan yeşil gözlü çocuk Jimin'in boynundan başını kaldırıp hırladı. "Bir şey yok..." diye mırıldandı Joon ellerini yukarı kaldırarak. "Jin ne oluyor?"

"Ne bileyim bir anda içeri daldı, beni de itti zaten." Jin konuşurken alfasının alçıda olan kolunu farkedip ona koştu. "Namjoon, koluna ne oldu?"

"Düştüm, bir şey yok." dedi Namjoon omega eşinin saçlarını okşayarak. Bir yandan Jimin'in kucağına sokulan Taehyung'u izliyordu. Kesinlikle kendisinde değildi. Ancak onların çiftleşmesine izin veremezlerdi.

"Taehyung geldiğinden beri acısı azaldı." diye mırıldandı Jin. "Nedenini bilmesem de."

Namjoon deltanın kokusunun yumuşadığını hissedebiliyordu. Mentol gibi kokmuyordu şu anda. Daha ferah bir kokusu vardı ve Jimin'in kokusuyla karışmıştı. "Alfa feromonları omegaları rahatlatabilir biliyorsun." diye mırıldandı ne diyeceğini bilemeyerek. Taehyung'un delta olduğunu öğrense hem çocuk için iyi olmazdı hem de Seokjin oğlu için panik yapabilirdi.

"Onlar eşleşmiş olabilir mi?" Seokjin iki çocuğa merakla baktı. Jimin huzurla gözlerini kapamıştı ve Taehyung kedi gibi mırlayarak saçlarını çocuğa sürtüyordu.

"Zannetmiyorum." Namjoon bunun olmayacağına emindi. Bir omega ve delta eşleşemezdi. Ancak aralarındaki bağa kendisi de bir isim bulamıyordu.

"Bence eşleşmiş olabilirler." Jin aniden gözlerinden kalpler çıkarak oğluna baktı. "Jimin'im eşini bulmuş. Hadi onları yalnız bırakalım."

Namjoon bundan emin değildi. Taehyung kendisine yaptığı gibi oğluna da zarar verebilirdi. Ancak şu an sakin göründüklerinden Seokjin'le beraber odadan ayrıldı. "Jungkook'a bir baksak iyi olacak."

"Ah, doğru." Jin eşiyle beraber küçük alfanın odasına yürüdü. Koridora kadar çıkan kokular insanları spor salonunda yatırmalarına neden olmuştu. Onları kesinlikle kızgınlık odalarına taşımaları gerekiyordu. "İlk rutunda bastırıcı ilaç vermek istemiyorum. Ayrıca erken olduğundan Jimin gibi dengesiz." dedi içeri girerlerken.

Kız kardeşini ve alfa Jackson'ı Jungkook'un üzerinde otururken görünce şaşırdı. Çocuk yüz üstü yatıyordu ve Jisoo sırtında, Jackson bacaklarında oturuyordu. "Ne oldu burada?" diye sordu Namjoon darmadağınık odaya göz atarak.

"Anca bu şekilde durdurabildik." dedi Jisoo. "Bir saattir falan böyle oturuyoruz."

"Ben böyle bir deli gücü görmedim." Jackson kelimeleri üstüne basa basa söylemişti.

"Onu muayene ettin mi?" diye sordu Jin kız kardeşine. "Ah Yoongi'yi o odadan çıkarmamız lazım." Jimin'lerle kalan kızgınlıktaki omega aklına gelmişti. Uyuduğu için varlığını hissetmemişti.

"Ben alıp geleyim." Namjoon hızla Jimin'lerin odasına geri döndü ve kapıyı açtı. Taehyung'un da Jimin'e sarılarak uyuyakaldığını gördüğünde yavaş adımlarla Yoongi'nin yatağına gitti ve onu kucaklayıp eşinin yanına döndü.

"Burası buram buram alfa kokuyor. Yoongi rahatsız olabilir." dedi Jin. Diğer ikili çocuğun üzerinden kalkmıştı ve baygın olan çocuğu Seokjin'e bırakmışlardı.

Yoongi kırmızı gözlerini açıp kendisini taşıyan alfanın kokusundan uzaklaşmaya çalıştı.

"Oppa, omegalar için alfa kokusu ilk başlarda yoğun gelebilir. Yoongi'yi buradan götürsem daha iyi." Jisoo beyaz saçlıyı indirmesi için alfaya adımladı. Yoongi ayaklarının üzerine indiğinde sendeledi. Daha sakinleştiricinin etkisi geçmemiş olmalıydı.

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin