"Karnım acıyor!" Jimin karın içine gömülürken Taehyung atlayıp eşini yakaladı. Ancak üzerinde bulundukları kar kırmızıya bulanmaya başlamıştı bile.
"Yapabileceğimiz bir şey var mı?" Jungkook oldukça telaşlıydı.
"Bebeklerin yanına sen git bana Yoongi lazım." dedi Taehyung arabada kalan beyaz saçlıyı endişeli oğlana tercih ederek. Bir sıkıntı olursa Yoongi'nin sakinliği ona daha çok yardımcı olurdu.
Jimin'i çadıra götürmek istiyordu ancak yaklaştığında çocuktan bir hırlama yükseliyordu.
"Jimin sakin ol. Seni içeri taşıyayım. İzin ver bana?"
Bir kükreme daha ve gümüş saçlı olan hızlı hızlı nefes almaya başladı. Gözleri eflatunun en parlağı olmuş, vücudu tekrar değişmeye başlamıştı.
"Taehyung!" Yoongi koşarak gelse de Jimin'in kurda dönüşmekte olduğunu fark edince bir iki adım geri çekilmişti. "Ne yapacağız?"
"Gerekirse doğurmasına yardımcı olabiliriz diye düşünmüştüm ama sanırım bu gerçekleşmeyecek." Jimin'in kurt formuna girmesi normalden uzun sürse de tamamlandığında dört ayak üstünde etrafında dönmeye başlamıştı.
"Fazla yaklaşmayalım." dedi Yoongi TAehyung'u da biraz geri çekerek. "Şu an kurt olduğuna göre bizi tehdit algılayabilir."
Gümüş kurt kanlar dökerek etrafında birkaç tur daha döndükten sonra yere uzandı. Göğsü inip kalkıyor, küçük iniltiler çıkarıyordu.
"Ona yardım edemez miyiz?" Taehyung ona gitmek istese de içindeki delta yaklaşmasını onaylamıyordu. Deltaya göre vitası doğum yapıyordu ve bu normaldi. Ortada endişe verecek bir şey yoktu. Taehyung onun haklı olmasını umuyordu... deltasıyla arası hala çok iyi olmasa da o bunları bilirdi.
"Kurtlar bunu kendileri yapıyor." Yoongi biraz daha geriledi. "Dikkat et de pençe atmasın."
"Yoongi o bir kurt değil. O hala Jimin." Taehyung onun eşine gerçek bir kurt muamelesi yapmasına biraz içerlemişti. "Hayvanmışız gibi mi düşünüyorsun bizi?"
"Teknik olarak bu doğru."
Taehyung bir şey daha söyleyemeden kurttan acı bir inilti duyuldu.
"Çok kan var!"
"Bu normal Taehyung."
"Sen git lütfen." dedi Taehyung kendisine hakim olmakta zorlanarak. "Jungkook'un yanına git. Biz başımızın çaresine bakarız."
"Ben kötü bir şey söylemeye çalış-"
"Yoongi git."
Beyaz saçlı uzaklaşırken Taehyung olduğu yere çöktü. Jimin yerde kıvranıyor, ara sıra bebekleri çıkarabilmek için alt kısımlarını yalıyordu. Ancak Taehyung ne yapması gerektiğini bilmiyordu... en azından önceden doktordalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGAVERSE VMIN-YoonKook
FanfictionVMIN, YoonKook, Namjin , Omegaların evreni ve istismar edilen omegalar. Jin alfası Namjoon'dan alınarak omega ensititüsünde alıkonulur ve Jimin'i orada doğurur. Hayatını omega ensititüsünde korkular ve eziyetlerle geçiren Jimin özgürlüğüne kavuştuğ...