Bölüm 54

986 97 43
                                    

"İki yavru daha mı?" Taehyung'un gözleri ardına kadar açılmıştı.

"Üçüz mü doğuracak?" Yoongi'nin de kırmızı gözleri şaşkınlığını yansıtıyordu. Jimin'in beti benzi atmıştı.

"Ü-üçüz mü?"

"Üçüz değil..." Seokjin cihazı biraz daha gezdirip makinede bir şeylere tıkladı. "Ölçümlere baktığımda diğer iki bebeğin bir tanesinden çok daha küçük olduğunu görebiliyorum ve bu bir gelişme sorunu değil. Küçükler yaklaşık 11- 12 haftalık falan."

Taehyung yutkundu. "Nasıl yani? Jimin 6 aylık hamile ama diğer bebekler 3 aylık mı?"

"İkinci bir döllenme yaşanmış..." Jin kaşlarının altından çifte baktı. "Nasıl olduğundan pek emin değilim."

Jimin dudaklarını ısırıp deltasının elini sıktı. "Kurtken..."

Odada bir sessizlik oldu.

Sessizliği bozan ise en küçük alfaydı. "Kurtken derken?" Jungkook kaşlarını kaldırdı.

"Kurt formuna geçebildiğinizi mi söylüyorsun?" Namjoon da bir anda heyecanlanmıştı.

"Yani, öyle bir şeyler oldu..." Taehyung boştaki eliyle saçlarını karıştırarak mahçup bir gülümseme sundu.

"Kurt formuna dönüşmek mi?" Seokjin'le Hoseok aynı anda konuşmuştu.

Namjoon heyecanla anlatmaya başladı. "Evet, deltalar ve tetalarla ilgili kitapta kurduna ulaşabilen delta ve tetaların insan formundan çıkabildikleri yazıyordu. Kurduna ulaşmak üst seviye bir güç göstergesi."

"Şimdi bu iki velet kurt mu oldu?" Yoongi'nin gözleri kısılmıştı. "Saçmalık."

"Sen kurt olamadın diye kıskanıyorsun." Jimin hyunguna dil çıkardı. "Ben güçlüymüşüm."

"Hah!" beyaz saçlı omega tek kaşını kaldırdı. "Buna inanmamı beklemeyin."

"Biz de kurt olacak mıyız?" Jungkook konuşmayı bölüp Namjoon hyunguna sordu.

"Sadece delta ve tetalarda böyle bir özellik var."

Jimin itiraz etti. "Ben vitayım. Teta olan o pis Minseok."

"Şimdi bizim kaç yavrumuz olacak?" aklı karışan Taehyung Seokjin'e döndü. "Totalde."

Jin güldü. "Üç gibi görünüyor..."

Jimin babasının elini sıktı. "Appa... korkuyorum."

"Korkma birtanem. Hep yanında olacağız tamam mı?"

"Sanırım birileri diğer iki yavruyu keşfetmiş." bütün kafalar kapı pervazında duran Minseok'a çevrildi.

Taehyung hırladı. "Senin burada ne işin var?"

"Koridorda o kadar gürültü yaptınız ki güzellik uykum bölündü." teta gülümseyip yanlarına yaklaştı ve alfaları iterek küçük olanın yanına geldi. "Sana söylemiştim miniğim, değil mi?" sarışın olanın karnına elini koyduğunda Taehyung hışımla onu itti.

"Dokunma!"

"O kadar cahilsiniz ki..." Minseok başını iki yana sallayarak cıkcıkladı. "Burada hükümette çalışmış bir teta var ve bilmediğiniz şeyleri sormayı bile akıl edemiyorsunuz..."

"Sen de mi kurt olabiliyorsun?" Jungkook aklındaki soruyu dökmüştü.

"Elbette."

Namjoon'un kaşları çatıldı. "Bu konuyla ilgili ne biliyorsun?"

"Sonunda zeki bir adam..."

Alfa dişlerini sıktı. "Sana iyi davranıyor olmamı yanlış algılama. Oğullarıma yaptıkların için cezanı çekeceksin."

OMEGAVERSE VMIN-YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin