هوا بهاری شده بود. رایحه ی شکوفه ها همه جا رو معطر کرده بود. جان و ییبو برای مصاحبه دعوت شده بودند.
-سلام به برنامه ما خوش اومدید! این بار یه مصاحبه ویژه داریم با دو نفر که این مدت حسابی تو فضای مجازی توجه ها رو به خودشون جلب کردن!
ییبو: سلام. وانگ ییبو هستم
جان: سلام. شیائوجان هستم
-مردم همش راجب شما حرف می زنن چون بر خلاف گذشته تاریکی که داشتید، تونستید به اوج برسید.
کمی مکث کرد و سپس ادامه داد: وانگ ییبو، در حال حاضر با این سن کم یکی از بزرگترین سهام داران چین هستید و شرکت شیانوا زیر نظر شماست... مردم می خوان بدونن که چطور تو این زمان کم تونستید انقدر پیشرفت کنید؟!
ییبو: اوایل با شکست های زیادی رو به رو شدیم...پیشرفت کردن کار راحتی نبود! ولی صداقت و کیفیت کار بالا باعث شد که نسبت به شرکت های رغیب جلو بیفتیم
-علاوه بر اون شما تونستید تو مسابقات موتور سواری هم رتبه اول رو کسب کنید
ییبو: درسته! من شبانه روز براش تمرین می کردم
جان: موتور سواری رشته پر خطریه و به همین دلیل اول با ییبو مخالف بودم... اما وقتی اشتیاق و پافشاریشو دیدم تصمیم گرفتم حمایتش کنم
-آقای شیائو. شنیدم شما تو عرصه هنری کار می کنید و آخرین اثر هنری شما به قیمت بالایی فروش رفته. این موضوع توجه همه رو جلب کرده و افراد زیادی تو نمایشگاه ها به دنبال نسخه اصلیش میگردن!
شیائوجان: درسته! تابلویی که طراحی کرده بودم مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت...
-به عنوان دو نفر که موفقیت های زیادی کسب کردن، چه حرفی دارید که به مردم بزنید؟!
ییبو: اگر گذشته خوبی نداشتید مهم نیست... نزارید گذشته مانع پیشرفتتون بشه و برای آینده ی بهتر تلاش کنید
جان: همه ما تو زندگیمون اشتباهاتی می کنیم که بعد پشیمون میشیم. بخاطر اون اشتباه ها خیلی خودتونو سرزنش نکنید به جاش ازشون درس بگیرید و تجربه کسب کنید
-به عنوان حرف آخر چه چیزی میخواین به ببینده ها بگید؟
جان: با پستی و بلندی های زندگی نمیشه مقابله کرد. باید بپذیریم که قرار نیست همیشه همه چی خوب باشه! طبق فلسفه یین و یانگ، زندگی ترکیبی از سیاه و سفیده!
***
YOU ARE READING
انتهای تاریکی
Fanfictionپایان این راه به کجا ختم می شه؟ اصلا پایانش مهمه یا اتفاقاتی که تو مسیر می افته؟! شاید همین اتفاق هاست که مسیر زندگی و در نهایت پایانش رو تغییر میده... تو بهترین اتفاقی بودی که برام افتادی! مسیر زندگیم با اومدنت عوض شد! درست وقتی که توی تاریکی گی...