O gece...
Zehra, Elif'in geldiğini görünce şoför koltuğundan inip yan koltuğa geçti. Elif'in gelmesi biraz zaman aldı çünkü aracı oto parkın en uzak köşesine bırakmıştı. Hızla araca bindi ve kontağı açtı.
"Oooo! Sindirella hazretleri kül kedisine dönüşmeden gelebildiler çok şükür!"
"Sus!!! Hiç üste çıkmaya çalışma! Ne anlaştık seninle? Hani gelecektin?"
"Geldiimmm! "
"Zehraaa! " diye çıkıştı Elif. Araba çalışıyordu ama daha yürütmemişti.
"Yavrum geldim. İçeri girdim. Bir de baktım ki bizimkiler kumrular gibi koklaşıyor! Ha ha ha ..."
"Zehra boğarım seni!!! "
"Kız Vallahi geldim. Ama kıyamadım . Ay ne kadar hoş görünüyordunuz öyle. Giyinmiş, süslenmiş, çok ta yakışıklı olmuş. Damat gibi... Hayalimdeki damat..."
"Hııı!!!"
"Kızım senin için hayal ettiğim damat! Hayalimdeki enişte yani... "
"Ya bi sus Allah aşkına Zehra! Ne zırvalıyorsun?"
"Çok ciddiyim. O kadar güzel görünüyordunuz ki bozmak istemedim. "
Elif gaza basarken karşılık verdi.
"Başlama yine!"
"Eee ne konuştunuz?"
"Aynı şeyler. "
"Yine mi evlenme teklifi etti?"
"Yok, etmedi de aynı şeyleri söyledi durdu. "
"Yahu aynı şeyler ,aynı şeyler diyip durma. Ne söylediyse kelimesi kelimesine duymak istiyorum."
"Offf Zehroş, offf!"
"Oflama, anlat! "
"Seviyorum, aşığım, elimden tut birlikte yürüyelim, yeni bir dünya kuralım, felan filan..."
"Sen ne dedin?"
"Ne diyeceğim ya! Olmaz dedim. konuyu kapattık."
"İyi halt ettin. Yahu sende keçi inadı mı var? Niye kestirip atıyorsun? Çocuk seviyor, belli."
"Zehra lütfen! Daha önce konuştuk bunu , olacak iş değil, sende biliyorsun. "
"Niye değilmiş? Vallahi birbirinize çok yakışıyorsunuz. "
"Saçmalama Zehra, nedenlerimi biliyorsun. "
"He biliyorum. Yaşı küçük. Kızım büyüğü denedin olmadı, birde küçüğü dene. Ne olacak yani?"
"Oyun mu oynuyoruz ya? Onu dene, olmadı bunu dene..."
"Ben adamın gözlerine bakarım, yüreğini okurum. Bu çocuk seni gerçekten seviyor. "
"Zehra aynı şeyleri bana terkar ettirme lütfen! "
Zehra tüm bedeni ile Elif'e döndü. Elif dikkatle aracı kullanıyordu.
"Yıllardır çektiğin acıların en yakın şahidiyim. Artık mutluluğuna da şahit olmak istiyorum. "
"Benden geçti artık. Ben bu dünyada mutlu olmam artık. Ahirette de Allah bilir."
"Offf Elif offf! Adamı verem edersin sen! Yahu yık şu duvarlarını artık. Şu saçma fikirleri at aklından. Daha önünde uzun yıllar var. 40'lı yaşlar bir kadının en güzel yaşlarıdır. Olgunluğun en güzel çağındasın. O da bunu farketmiş olacak ki bu kadar ısrar ediyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK GÜZELİ
RomanceYağız gülümseyerek baktı sevdiği kadının kıvrık kirpiklerinin arasında parlayan kehribar rengi gözlerine. Kendinden emin duruşu ve isabetli kararları ile bundan sonra ona yol gösterecek nadide bir çiçekti bu kadın. Bir kez daha aşık oldu sanki. Bir...