"Wowww!!!" Derken gözleri hayretle açıldı Leyla'nın ve aynı şaşkınlıkla devam etti.
"Ne kadar değişmişsin, deden gelse tanıyamaz. "
Yağız aynada kendine bakarken dudakları acıyla yukarı kıvrıldı. Gerçekten de tanınmaz bir hale gelmişti. Elif'in hoşuna gidiyor diye ensesine kadar uzattığı saçları yer yer beyazlamış, O kaybolduğu günden beri iyice uzayınca da arkadan bağlamıştı. Şeklini değiştirmek için kontur kaş yöntemiyle kaşlarını kalınlaştırmış, ortasını da aynı şekilde doldurunca bambaşka bir görünüme kavuşmuştu. Gözlerine kahverengi lens takmış, uzayan sakallarına ise hiç dokunmamıştı.
Aynada gördüğü adamı kendi de tanımıyordu. Elif'te görse tanımayacaktı. Elif'i kaçıranların spontane hareket eden sıradan bir grup olmadığını anlamıştı. Yaptıkları her şeyi en ince detayına kadar düşünerek planladıkları belliydi. Üstelik büyük devletler tarafından desteklendiklerine göre, teknolojiyi iyi kullandıkları da ortadaydı. Ve inanıyordu ki bunlar Elif'in bütün ailesini tanıyorlardı.
Efsane ,ona sahte bir isimle, 5 yıl önce açılmış gibi görünen bir sosyal medya hesabı ayarladı. Efsane'nin takıldığı hacker arkadaşı bu işte ustaydı. Bu hesap için resimlerine ihtiyaç vardı. Çünkü tarikata katılmak istediğinde onu mutlaka araştıracaklardı. Ve en önemli belge sosyal medya hesabıydı.
Beyaz çarşaf giymiş olan Leyla ile el ele tutuştu. Leyla'nın sadece gözleri görünüyordu. Yağız ise yine beyaz renkte bir şalvar giymişti ve başında takkesi vardı. Efsane ve hacker arkadaşı normal bir telefon kamerasından farklı farklı pozlarda 9-10 kadar fotoğraf çektiler. Daha sonra fotoğrafları son model bir bilgisayara aktardı ve farklı mekanlarda çekilmiş gibi montajlar yaptılar. Sonra bu resimleri Yağız'ın sosyal medya hesabına yüklediler. Tabi hepsi farklı tarihlerde çekilmiş gibi görünüyordu.
Ayarladıkları hikaye göre Leyla ile karı kocaydılar. Dini hassasiyetleri olan bu çiftin çocukları yoktu. Yağız bitkilerin dilinden anlayan bir şifacıydı. Karısı da yardımcısı.
Aslında son bir yıldır bu konu üzerinde araştırmalar yapmış ve seminerlere katılarak bilgi sahibi olmuştu. Böyle bir durumda kullanmak zorunda kalacağını nereden bilebilirdi ki?
Hikayenin devamında bir arkadaşları vesilesiyle tarikati tanımış ve katılmaya karar vermişlerdi. Dedesinin bağlantıları sayesinde tarikatın Türkiye ayağını yöneten Namık hoca adındaki adamın en yakınındaki adama ulaşmışlardı. Zira bu adam istihbarat elemanıydı. Kasım...
Nitekim her devlet kendi bünyesinde faaliyet gösteren tüm oluşumların içinde bulunmak zorundaydı.Bu ve bu gibi oluşumların ne yaptıklarını bilmeleri ve ne yapacaklarından haberdar olmaları gerekiyordu. Hatta ve hatta gerektiğinde onları çıkarları doğrultusunda kullanabilmeliydi.
Kasım onları gerçekten tarikate katılmak isteyen bir çift gibi gösterecek ve Pakistan'a sağ salim ulaşmalarını sağlayacaktı. Sonrasını oraya gittikten sonra düşüneceklerdi.
Yağız başta Leyla'nın gelmesini istemedi. Onu böyle tehlikeli bir işin içine atamazdı. Ama Leyla inatçı çıktı.
Kendisinin kadınların içine girmesinin daha kolay olacağını, Elif'e daha kolay ulaşbileceğini söyleyince Yağız çaresizce kabul etti. Ama yine de içi hiç rahat değildi. Leyla'nın başına bir şey gelirse kendini asla affedemezdi.Bütün hazırlıklar tamamlandıktan sonra beklemeye başladılar. Kasım Namık'a ulaşmış ve durumu bildirmişti. Şimdi Namık'tan haber gelmesini bekliyorlardı. Bu süreçte Bahçelievler'de kuytuda kalmış bir ev ayarladılar. Karı koca gibi bu evde yaşamaya başladılar. Namık bizzat ziyarete gelebileceği gibi elemanlarını da gönderebilirdi. İnandırıcı olmak adına evde bitkilerden bir takım ilaçlar yapmaya bile başlamıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK GÜZELİ
RomanceYağız gülümseyerek baktı sevdiği kadının kıvrık kirpiklerinin arasında parlayan kehribar rengi gözlerine. Kendinden emin duruşu ve isabetli kararları ile bundan sonra ona yol gösterecek nadide bir çiçekti bu kadın. Bir kez daha aşık oldu sanki. Bir...