Yağız hızla uzandı ve musluğu sonuna kadar açtı. Tekrar Elif'e döndü. Elif'in gözleri dehşetle açılmış, sesi çıkmasın diye avuç içini ağzına sıkıca bastırmıştı.
Yağız fısıldayarak "Benimle evlenecek misin?" diye sordu. Elif hayretle bakakaldı. Yakalanma korkusu bütün bedenini sarmıştı. Şunun düşündüğüne bak, dedi içinden. Parmaklarını gevşetti ve fısıltıyla karşılık verdi.
"Ne saçmalıyorsun? Yakalanacağız. Gönder şunu!"
Yağız muzip bir ifade ile Elif'e biraz daha yaklaştı. Elif bembeyaz olmuştu.
"Teklifimi kabul ettiğini söylemezsen kapıyı açar, burada birlikte olduğumuzu söylerim. " diye fısıldadı.
Elif'in dili tutuldu. Delirmiş olmalıydı bu adam. Yumruğunu Yağız'ın omzuna geçirdi hafiften.
"Allah aşkına çıldırdın mı sen? "
Sesi duyulmasın diye azami gayret gösteriyordu.Yağız hafiften kapıyı araladı.
"Aysuun! " diye seslendi. Elif'in beynine hücum eden kan yüzünü kırmızıya boyadı. Yağız'ın koluna sarıldı. Hızla başını yukarı aşağı salladı."Tamam" diye fısıldadı. " Kabul ediyorum. "
İstediği cevabı alan Yağız, "Banyodayım, duş alıyorum. " diye dışarıya seslendikten sonra gülerek kapıyı kapattı. Elif korkudan büzüşmüş ve iyice köşeye sıkışmıştı.
Yağız kazandığı zaferin ışıltısı ile gülümsüyordu. Elif Yağız'ın göğsüne yumruk atıyormuş gibi hafiften dokundu. Güçlü vurmak istiyordu aslında da, ne yazık ki adam hâlâ hastaydı."Lütfen bir şeyler yap! " diye fısıldadı.
Yağız uzanıp suyu kapattı. Kapıyı hafiften araladı."Aysun!"
"Efendim"
"Senden bir şey rica edebilir miyim?"
"Tabi ki!"
"Şu sakallarım beni çok rahatsız etti. Rica etsem aşağıdan bana tıraş bıçağı alabilir misin?"
"Tabi ki! Şimdi mi alayım?"
"Evet evet! Banyodan çıkmadan halledeyim şu işi. "
Aysun'un kapıdan çıkış sesi duyulunca Elif derin bir rahatlama hissetti. Gözlerini kapattı kısa bir süre. Açtığında Yağız'ın sırıtan yüzünü görünce sinirleri iyice gerildi. Kendinden uzaklaştırmak için eliyle ittirdi.
"Aklını mı kaçırdın sen? Az kalsın yakalanıyorduk! "
Yağız hala sırıtıyordu.
"Ne yapıyorduk ki! " dedi alaycı bir tavırla.
"Off ! Tamam tamam !Kontrol et bakalım gitmiş mi? Ona göre çıkayım."
Yağız önden çıktı. Elif banyo kapısından başını uzatarak gözleriyle takip etti. Yağız odanın kapısını aralayıp koridora baktı ve eliyle gel işareti yaptı. Elif hızla kapıya yürüdü. Çıkmak için kapıya uzandı ancak Yağız hızla kapıyı kapattı ve karşısında durdu.
"Taburcu olur olmaz nikah işlemlerine başlıyorum."
Elif'in gözleri hayretle büyüdü.
"Anlamadım?"
"Teklifimi kabul ettin. "
"Hile yaptın, tehdit ettin beni "
"Banyoma kadar girdin. Beni cıplak gördün, namusum kirlenmiş sayılır. Beni almaya mecbursun. "
Elif yakalama korkusunu unuttu bir an ve gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Bu kadar gevezelik yeter. Gitmem lazım, Aysun gelmek üzeredir "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK GÜZELİ
RomanceYağız gülümseyerek baktı sevdiği kadının kıvrık kirpiklerinin arasında parlayan kehribar rengi gözlerine. Kendinden emin duruşu ve isabetli kararları ile bundan sonra ona yol gösterecek nadide bir çiçekti bu kadın. Bir kez daha aşık oldu sanki. Bir...