38. Bölüm; İntikam...

151 29 9
                                    

"Ne diyorsun Hasan? Ne yüzüğü? "

"Vallahi bilmiyorum Yağız. Sabahtan beri parmağındaki yüzüğü göstermek için bütün hastaneyi baştan aşağı 300 kere dolaştı. Gördüğü herkese söyledi, görmediklerine haber yolladı. "

"Yooo! Olamaz! Şaka yapıyorsun!"

"Bunun şakası olur mu kardeşim? Aysun'la aranda bir şeyler olmuş belli ki. Yoksa kız niye böyle birşey yapsın?"

"Hasan yemin ederim yok öyle bir şey."

Yağız dehşete düşmüştü. Ne diyeceğini, kendini nasıl savunacağını bilemez bir halde Hasan'a açıklama yapmaya devam etti. Sesi hem öfkeli hem çaresizdi.

"Tamam , Aysun çok defa çıktı karşıma. Seviyorum aşığım gibi laflar etti ama ben onu kibarca geri çevirdim. Dün gece senden sonra geldi. Bir sürü bir şey anlattı ama yemin ederim ne anlattığını bile hatırlamıyorum. Sonrada gitti. Öyle yüzük felan yok. Aramızda hiç bir şey yok Hasan. Nereden çıkarmış bunu?"

Hasan boynunu yana eğdi. Şüpheli gözlerle Yağız'ı süzdü.

"İyi de neden böyle bir şey yapsın Yağız? Bu şekilde kendini de rezil edecek. Ümit vermiş olabilir misin?"

Öfkeyle ayağa fırladı Yağız. Ellerini saçlarının arasından geçirdi.

"Yemin ediyorum ki yok öyle bir şey Hasan. Olsa senden mi saklayacağım!"

"Tamam da kardeşim, gece vakti neden kızı evine aldın?"

"Hasan kaç kez geldi kapıma. Geri çevirdim. Dün akşam niye içeri aldım bilmiyorum.Halimi gördün, kendimde değildim. Boş bulundum herhalde. Ama kesinlikle aramızda bir şey yaşanmadı. Yüzük felan kesinlikle yok. "

"Hımmm! Peki ne yapmayı düşünüyorsun? Çok sürmeden bütün ilçeye yayılır bu haber. Elif duymadan halletsen iyi olur "

Derin bir offf çekti Yağız. Hüzünlü bir tonda karşılık verdi.

"Elif duysa ne olacak Hasan? Yüzüme baktığı mı var ? Belki de mutlu olur. "

"Yinede duyulmadan hallet bu işi. "

"Gidip konuşayım şununla. Bakalım neden böyle bir şey yapmış? " dedi ve çıktı. Sakin adımlarla koridorda ilerlemeye başladı. Sağa sola bakınarak müşahade odasına kadar gitti. Tam müşahade odasına giriyordu ki Aysun karşısında belirdi. O kadar güzel bakıyordu ki gözlerinin içi gülüyordu adeta.

"Konuşabilir miyiz?" dedi Yağız fısıltıyla. Genç kız tam askine yüksek sesle cevapladı.

"Tamam canım. "

Yağız gözlerini büyüterek ikaz etti ve yine fısıltıyla karşılık verdi.
"Dışarı gel. " dedi.

Yağız hızla acil çıkışına yöneldi. Genç kız ise hoplaya zıplaya ardından takip etti. Yağız bahçenin dışına kadar ilerledi. Zira hastanenin pencerelerinden görünmek istemiyordu. Sağ tarafta doğru 6-7 adım kadar yürüdü ve geri döndü. Aysun hemen arkasındaydı. Öfkeyle çıkıştı.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun? Nereden çıktı bu yüzük olayı?"

Aysun Yağız'a doğru bir adım attı ve aradaki mesafeyi kapattı.

"Dün gece konuştukya."

Yağız'ın aklı karıştı. Hatırlamadığı bir şey mi vardı yoksa her zaman ki gibi istediğini elde etmek için numara çeviren bir kadının oyunu muydu bu ? Bir adım geriledi ve sesini kontrol etmeye çalışarak devam etti.

"Ne konuştuk Aysun? Ben sana yüzük felan takmadım. "

Aysun kendini acındırmak için masum bir yüz ifadesi takındı.

ERKEK GÜZELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin