30. Bölüm: Asansör

170 28 0
                                    

Başını çevirip çalan telefona baktı. Ekranda Ahmet'in ismini görünce hızla yataktan kalktı ve odadan dışarı çıktı. 1 saat önce hazırlanmıştı ve yatakta oturuyordu.Kot pantolonun üzerine giydiği beyaz tişört, geniş omuzlarını ve kol kaslarını ortaya çıkarmıştı. Ensesine dökülen simsiyah saçları ,beyaz tişörtü ile göz alıcı bir zıtlık oluşturuyordu. Oldukça fit ve çekici görünüyordu. Her zaman ki gibi...

Koşar adımlarla koridorda ilerledi. Emrine amade iki görevli saygıyla selamladılar Yağız 'ı ve ardından asansörün kapılarını açtılar. Yağız hızla bindi ve aşağıya doğru hareket etti. 5. kata gelince asansör durdu ve kapılar açıldı. Elif asansöre adım atana kadar farketmedi Yağız'ı. İkinci adımda başını kaldırınca göz göze geldiler. Yağız'ın yüreğindeki sevgi gözlerinden taşmış, Elif'in yüreğinin kapılarını çalmıştı. Kapıları açar mıydı bilinmez ama Yağız vazgeçmemeye kararlıydı.

Yağız 'ın simsiyah kirpiklerinin çevrelediği masmavi gözlerinden yayılan manyetik alanın etkisinden korunmak isteyen Elif, gözlerini kaçırdı. Yağız ise elleri cebinde dikkatle bakıyordu.

"Günaydın" dedi Elif, kısık bir sesle.

Yağız güçlü bir tonda karşılık verdi.

"Günaydın. Nasılsın?"

Gönülsüz bir sesle "İyim" derken Yağız'ı arkasında bıraktı ve giriş katında inmek için düğmeye uzandı Yağız ise imalı gözlerle takip ediyordu.

Asansör 3. Kata gelince bir anda durdu ve hızla yukarı çıkmaya başladı. Elif neler olduğunu anlamak için önce asansörün ikaz tabelalarını inceledi. Durdurma düğmesine bastı ancak asansör durmadı. Hızla Yağız 'a döndü.

"Neler oluyor?"

Yağız hayretle dudak büktü.

"Bilemiyorum! Belki biri yukardan çağırmıştır. "

"Ama önce ben bastım düğmeye!"

"Evet, aslında önce aşağı inmesi gerekiyordu. " derken endişeli görünmeye çalıştı. Sanki bunu kendisi ayarlamamıştı!

Yukarı çıkmaya devam eden asansör 20. kata yaklaşıyordu. Elif asansörü durdurmak için bütün ikaz düğmelerine tek tek bastı ancak işe yaramadı. 25. Katı geçmişti ki büyük bir sarsıntı başladı. Asansörün içinde sarsılan Elif, düşmemek için elini uzattı, Yağız'ın arkasında kalan uzun metal çubuğu yakalamak istiyordu. Yağız hızlı davrandı ve Elif'in elini yakalayıp onu kendine doğru çekti. Belinden tutup metal çubuğa yaklaştırdı. Elif bu ani yakınlaşmanın etkisiyle yüzünü buruşturdu ama metale tutununca rahatladı.
Sonunda asansör durdu ama kapıları açılmadı. Yağız meraklı gözlerle kapıya yaklaştı.

"Allah Allah! Ne oluyor böyle?" diyerek kapıya bir kaç kez vurdu. Dışardan ses gelmedi. Kapının kenarından yüklenerek açmaya çalıştı. Ama bunu başaramayacağını zaten biliyordu. Yavaşça geri döndü. Çaresiz gözlerle Elif'e baktı. Kavisli kaşlarını iyice yukarı kaldırdı.

"Açılmıyor. Burada kaldık galiba! "

Elif şüpheli gözlerini Yağız'a çevirdi.
Yağız bu imalı bakışları farkedince, avuç içlerini Elif'e dönük olacak şekilde yukarı kaldırdı.

"Bana öyle bakma! Düşünce gücüyle koca asansörü bozabilecek olağanüstü yeteneklere sahip değilim. "

Elif ima ile inledi. Gözleri hâlâ şüphesini yansıtıyordu.

"Hıııı!"

"Evet! Şuan senin kadar mağdurum bende. "

Elif sinirle gözlerini kapattı. Hızla kapıya doğru ilerledi. Ona yer açmak için kenara çekildi Yağız. Elif bütün gücüyle kapıyı yumruklamaya başladı.

ERKEK GÜZELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin