Yola çıktıklarında hava iyice kararmıştı. Trafik sakin, yollar müsaitti. Yağız'ın ise trafiğin sakinligine rağmen hiç acelesi yoktu. Yavaş yavaş ilerliyordu. Daha Uzungöl sınırlarından yeni çıkmışlardı ki araba teklemeye başladı. Herkes bir anda sarsılmaya başlayınca Yağız müsait bir yerde durdu. İnip motoru kontrol etti. Birşeyler yaptı kendince, ayarlarla felan oynadı. Tekrar yola düştüler ancak yine aynı sarsıntı olunca Yağız daha fazla ilerlemenin tehlikeli olabileceğini söyleyerek aracı müsait bir yere çekti.
"Eeee? Ne olacak şimdi?" dedi Elif kaygılı bir sesle.
Yağız aynadan bakarak "Bir tanıdık var ,onu çagıracağım. Bu işlerden anlıyor. Bir de o baksın. "dedi ve araçtan indi. Elif oflayıp puflarken Zehra ilginç bir şekilde sakindi. Normalde bağırıp çağıran Zehra olur, onu sakinleştirmeye çalışan da Elif. Şimdi ise durum tam tersiydi.
Elif şüphelenerek Zehra'ya döndü.
"Çok sakin görüyorum seni,hayırdır?"Zehra çantasının karıştırırken cevap verdi. "Çok yorulmuşum, her yerlerim ağrıyor." dedi ve çıkardığı telefonu tuşlayıp kulağına tuttu. Arama gerçekleşirken Elif 'e laf yetiştirmeye devam etti.
" Ayrıca ne yapalım ? Makina bu, bozulabilir. "
Elif şaşkın şaşkın bakarken Zehra telefona cevap verdi."Canım napıyorsun?
.....
"Ya bizim araba arıza yaptı da biraz gecikeceğiz."
....
"Yok yok, gelmene gerek yok. Usta çağırdı doktor bey.Halleder herhalde."
.....
"Hadi görüşürüz."Telefonu kapatıp başını cama yasladı.
"Çok uykum var. Biraz uyusam mı?"Elif sinirle sıktığı dişlerinin arasından tısladı. "Şundaki rahatlığa bak yağğ! Gece yarısı yolda kaldık. Farkında mısın?"
"Napalım ya! Adam halletmek için uğraşıyor , baksana. "
"Hııı! " dedi Elif sinirle. Sonrada hızla arabadan inip Yağız'ın yanına geldi. Yağız kaputu açmış motoru inceliyordu.
"Ne buldun?"
"Bir şey bulamadım. "
"Belki de birşey yoktur! "
Yağız başını çevirip keskin bakışlarını Elif'in gözlerine çevirdi.
"Nasıl yani? Numara yaptığımı mı düşünüyorsun?"
"Bilmem? " derken Elif'in gözlerindeki şüphe Yağız 'a ulaşmıştı.
"Peki o zaman, al sen bak. " dedi ve kenara çekildi. "Hatta şoför koltuğuna sen otur. Sen kullan. Bak bakalım yalan mı söylüyorum. "
Yağız'ın çıkışı durumun gerçek olabileceğini düşündürttü Elif'e. Sonra sakin bir şekilde karşılık verdi.
"Eee ne yapacağız şimdi? "
"Salih abi birazdan burada olur. İnşallah basit bir sorundur. "
"Ben otogarı arayıp araç var mı, diye sorayım. Gümüşhane'ye kadar gitsek, oradan Zehra'nın eşi alır bizi.
Yağız'ın morali bozuldu ama belli etmemeye çalıştı.
"Mantıklı. " dedi başını sallayarak.
"Ama önce Salih abi bekleyelim. O baksın. Sorunu halledemezsek sizi otobüsle gönderirim. "Elif sessiz kaldı. Bu durumu kabullendiğini gösteriyordu. Yağız derin bir rahatlama hissetti. Bundan sonrasını kotarabileceğine emindi.
Yaklaşık 45 dk sonra beklenen kurtarıcı adam yanında iki delikanlı ile geldi. Hep birlikte motorun başına geçtiler. Hanımlar araçta onları izlerken onlar bir saatten fazla oyalandılar. Sonunda dayanamayan Elif araçtan inip yanlarına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK GÜZELİ
RomanceYağız gülümseyerek baktı sevdiği kadının kıvrık kirpiklerinin arasında parlayan kehribar rengi gözlerine. Kendinden emin duruşu ve isabetli kararları ile bundan sonra ona yol gösterecek nadide bir çiçekti bu kadın. Bir kez daha aşık oldu sanki. Bir...