-1

54 3 21
                                    

   Yazardan

   İkinci Bölge - 3048

   Küçük kız kollarını kaldırıp karşısında duran anne ve babasına sıkıca sarıldı. Kısa ve mavi ve beyaz karışımı tellerden oluşan saçlarının bir kısmını salmış, diğer kısmını ise iki at kuyruğu şeklinde toplamıştı annesi.

   Erkek kardeşi her zamanki gibi odasında yatıyor ve uyuyordu. Son zamanlarda her zamankinden daha fazla uyuyordu ve odasından neredeyse çıkmıyordu ve bu yüzden küçük kız sürekli yalnız başına oynamak zorunda kalıyordu.

   Annesi ve babası bir şeyler düşünürcesine birbirlerine baktılar. Gözleri sayesinde birbirleriyle konuşsalar da küçük kız onları anlamıyordu, anlayamıyordu. Yaklaşık otuz dakika boyunca aralarında bir sessizlik geçtikten sonra bu sessizliği bozan kişi babası oldu.

   "Eğer Buzu Jade'e vermezsek ölebilir ne kadar kötüleştiğini sen de biliyorsun Jane." Bakışları kızına döndü. "Ama o Buz olmadan da yaşayabilir. Onu Birinci Bölge'ye, Okul'a götürebilirim."

   Kadın şaşkın ve korkmuş bir şekilde önce kızına sonra eşine baktı. "Juda'yı benden ayıramazsın, bunu bana yapma Marcus." Eşinin ellerini tuttu ve güven vermek istercesine devam etti. "Juda'ya herhangi bir şey olmasına izin vermem. Benimle ve Jade'le birlikte olduğu sürece eminim iyi olacaktır. Bizim için endişelenme, git ve o çocukları kurtar." Marcus derin bir nefes aldı ve eşine güvenmeyi seçti. Buz'un sahibi olarak seçilmiş olan kadına güvenmeyip de kime güvenecekti bu hayatta? Çocuklarını ona emanet ederek bir hafta sonrasında belki de dönüşü olmayan bir yere, Beşinci Bölge'ye gidecekti. O çocukları kurtarmak için gidecekti.

   Jane kocasına bir kere daha baktıktan sonra içeride yatan oğlunun yanına gitti. Elementini ona verecek ve bilincini, aklını kaybedeceği ana kadar çocuklarının yanında olacaktı.

---

   Bir hafta sonra

   Marcus karısına ve çocuklara veda ettikten sonra Köy'den ayrıldı ve ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başladı. Bu ormandan daha önce onlarca kez geçmiş, bir kulübe bile inşa etmişti. Doğaya zarar vermek istemiyordu ama vermek isteyenleri engellemek için az da olsa Ruh'ların işine karışması gerekiyordu.

   Şu anda gideceği yer Beşinci Bölge'ydi. Toprak'ın yeni sahibi şu anda elementini almış olmalıydı diğer çocuklar gibi. Bütün elementler bu hafta çocuklara verilmişti. Beşinci Bölge'ye gitmeden önce Okul'a uğrayacak ve diğer element sahipleriyle konuşacaktı ama asıl amacı Hislerin sahipleriyle konuşmaktı. Buldukları çocukların özel olduğunu söylemişti kızlar ve çocukları kendisinin görmesi lazımdı. Bunun yanı sıra elementlerden sonra verilirdi özel güçler ve o oraya gittiğinde güçlerin sahiplerinin hafızalarını silmesi gerekecekti.

   Beş gün gece gündüz yürüdükten sonra sonunda Okul'a gelip içeriye sızmayı başarmıştı. Güvenlik zaten çok olmayan bir yerdi, çocuklar böyle bir cennetten kaçmak istemiyordu elbette. Kızların bahsettiği odaya girdiğinde kızlar çoktan küçüklere güçlerini vermişti.

   Marcus bir süreliğine durdu ve çocuklara baktı. Birisi erkekti ve turuncu saçları ile gerçekten de dikkat çekici birisiydi, diğeri ise bir kızdı ve gücün etkisiyle içerisine mor karışmış yemyeşil gözleriyle Hissin önceki sahibi ile konuşuyordu. Çok heyecanlı görünen küçük kızın yanındaki çocuk etrafı öyle bir süzüyordu ki o içeri girdiği an bakışları kendisine çevrilmişti.

   Hissin kontrolüne sahip olan kadın, Diana Marcus'a döndü. "Tam da zamanında döndün." Yanındaki kızı ve oğlanı tanıttı. "Bu Lia, Hissin sahibi ve bu da Lorin, His Kontrolünün sahibi." Marcus birkaç saniye çocukları inceledikten sonra gülümsedi ve "Anna nerede?" diye sordu.

QunilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin