Demon'un Gözünden
"Gittiğin yere baksana!" Yaşlı bir adamın bana bağırıp yanımdan öfkeyle geçmesi üzerine bir dakika içerisinde onlarca kez iç çekip kendimi sakinleştirerek dünya rekoru kırmaya doğru ilerliyordum sanırım. Sabahın köründe Lexy beni arayıp bana evine gelmesini söylemişti, ben evine doğru ilerlerken beni tekrar arayıp kütüphaneye gitmenin daha mantıklı olacağını söyleyip yönümü değiştirmemi sağlamıştı ama şu anda kaybolmuştum ve nereye gideceğimi bulmaya çalışıyordum. Doğrusunu söylemek gerekirse sadece daha da fazla kaybolmuştum.
Her yerde mağazalar vardı ama Lexy'ye tarif etmeye çalıştığımda burasının çok büyük bir yer olduğunu ve sadece binaların renginden ve birkaç mağazadan beni bulamayacağını söylemişti. Etrafta benimle yaşıt olabilecek ya da herhangi bir şekilde yol sorabileceğim kadar sakin birisi olmadığı için kendi başıma yolumu bulmam gerekiyordu.
Yaklaşık bir saatlik bir kayboluştan sonra sonunda Lexy'nin bahsettiği kütüphaneyi bulmuştum. Bana tarif ettiği yere geldiğimde Lexy'yi de bulmayı başarmıştım. Oturduğu masada yirmiden fazla kitap yığılıydı ve kitapları okuyordu.
Yanına gelip birkaç saniye soluklandığımda başını kitabından kaldırdı ve derin bir iç çekti. Elindeki kitaptan bir sayfa açtı ve kitabı önüme koydu. Açtığı kitapta bir harita vardı.
Parmağıyla bir bölgeyi işaret etti. "Burası Okul dediğiniz Birinci Bölge. Kuzeyinde şu anda içinde bulunduğumuz Dördüncü Bölge var. Kuzeybatısında İkinci Bölge, Kuzeydoğusunda da Beşinci Bölge var. Dördüncü Bölge'nin batısında ve İkinci Bölgenin kuzeyinde ise Yedinci Bölge var. Aynı şekilde Beşinci Bölge'nin kuzeyinde ve Dördüncü Bölge'nin doğusunda da Sekizinci Bölge var. Burada yazdığına göre Beşinci Bölge 3050 yılında yıkılmış fakat diğer bölgeler varlığını sürdürüyormuş."
Yanında duran kitaplardan bir tanesini aldı ve birkaç saniye kitaba baktıktan sonra bana geri döndü. Yanındaki kağıda az önce okuduğu şekilde bölgeleri çizdikten sonra Beşinci Bölge'nin üzerine bir çarpı attı.
"Birinci Bölge'de olması gereken elementler Ateş, Su ve Elektrik; Dördüncü Bölge'de Hava, Beşinci Bölge'de Buz. Beşinci Bölge yok edilmiş olmasına rağmen Buz ile ilgili yeni bir kayıt yok bu da demek oluyor ki Buz Jade veya Juda'da ve İkinci Bölge'de. Yani tahminlerim o yönde. Yedi ve Sekizinci Bölge'nin elementleri hakkında bir bilgimiz yok ama eğer yanlış hatırlamıyorsam ben ve Locus Sekizinci Bölge civarındaydık. İkimizin de elementi kayıp olarak kayıtlara geçiyor. Ama garip bir şekilde Toprak ile ilgili herhangi bir açıklama yok hiçbir kaynakta. Hangi bölgede olduğunun bilinmediği yazılsa da kayıp olarak geçmemiş." Bu açıklaması üzerine elimi çeneme koydum ve düşündüm.
"Bir dakika yani Casia diğerleriyle beraber olmayacak mı?" Bu sorum üzerine başını olumsuz anlamda salladı.
"Birinci Bölge ve Dördüncü Bölge kayıtları sıkı tutulan ve değer gören bölgelerden. İkinci Bölge de güvenlik ve iletişim bakımından çok güçsüz bir bölge olduğu için bir element barındırması pek de mümkün değil. Sonuç olarak Casia'nın Birinci, İkinci ve Dördüncü Bölge'de olmadığına eminiz. Beşinci Bölge de yıkılmış. Geriye sadece Yedi ve Sekizinci Bölge kalıyor. Bu iki bölgeden birisinde olmalı. Ama hangisinde olabileceği hakkında en ufak bir ipucuna bile sahip değiliz. Ayrıca sizi hatırlamayabilir, tıpkı senin beni görene kadar hatırlamaman gibi. Tek başına olması da onu zayıf bir hedef hâline getirse de yanlış hatırlamıyorsam Toprak Ruhu ile arası iyiydi, tek seçeneği bu olmalı. Ruhlar insanların ve Dünyanın dengesine karışmıyor gerçi ama yalvarsa belki?"
"Aslında Casia'nın nerede olduğunu öğrenmenin bir yolu var, kesin olmasa da bir ihtimal... Küçük ve riskli bir ihtimal ama." Bu teklifim üzerine merakla bana döndü. Bir şeyleri ne kadar ertelersem o kadar sarpa saracaktı bu yüzden en ufak şansı bile değerlendirmemiz gerekiyordu. "Buraya geldiğimde benim yanımda olan iki arkadaşım vardı, Silva ve Runo. Dün senin evinden ayrılınca Silva'nın evine gittim ve bana babasının bölgelerde sözünün geçen birisi olduğunu söyledi. Eğer onlara bu durumu açıklarsak belki Silva yardımcı olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Qunila
FantasyAteş, Su, Toprak, Hava, Elektrik, Buz, Gölge ve Işık. Bir efsaneye göre bu sekiz element bir araya gelmesiyle "Dilek" denilen bir güç ortaya çıkacaktı ve bu enerjinin kullanıcısı bir dilek hakkıma sahip olacaktı. Her ne kadar daha önce bu gücün uyan...