Станіслав, Василь та Кирили сиділи та розмовляли всю ніч , навіть трішки поспали , але вони проснулися коли почули не зрозуміли звуки.
Василь:це що?...
Станіслав:так хто зна...
В окоп звалися Денис.
Денис: о тааак , в неї такі великі груди.. Боже мій...
Кирило:в когось була не погана ніч)
Діма: найліпша... в мої такі великі бедра... навушники...
Павло: а в моєї сідниця така сексуальна та упруга... вона так скакала на мені... мммм....
Станіслав: а в тебе шо було Толя?
Толя стояв переляканий в куті.
Станіслав:ой бляяя , не займаний....
Кирило: ну пизда ....
Денис: а він на тітку 43 річку заліз , в якої 4 дитини я сексу не було 10 років...
Станіслав: бідолашний....
Толя:там така дірка була широка...
Кирило: спи дитино ....
Станіслав : Кирило , пішли по ягоди?
Кирило:пішли...
Вони пішли у ліс , звісно не за ягодами. Станіслав притиснув Кирила до дерева. Кирило поцілував його у губи та обійняв за шию. Станіслав одразу притиснув малого до себе поглибивши поцілунок , він поліз другою рукою до спідниці малого через його штани.
Кирило:ти впевнений?
Станіслав : так малий..
Поцілунками Стас спустився до шиї малого та заліз рукою до трусиків та почав обережно гладити полові губи притискаю Кирила до дерева . Він почав тихо стогнати та стискати плечі старшини.
Станіслав: зараз це просто допомога одне одному, вдома я проведу тобі саму спекотну ніч)
Станіслав обережно посунув тканину та почав водити пальцями по вологому клітору Кирила , який продовжував тихенько стогнати та почав труситися від задоволення. Зовсім не сподівано Стас увійшов двома пальцями у малого та поцілував його в губи. Обережними рухами він входив в нього та цілував у губи , Кирило тихенько стогнав у губи та притискався до нього . Вони стояли так то тих пір поки малий не виділив смазку , та трішки голосніше простогнав. Коли Станіслав дістав руку зі штанів малого , він обсмоктував пальці . Почервонілий Кирило дивився на нього та поправив штани.
Станіслав: тобі сподобалось?
Кирило:так...
Станіслав:ну це добре)
Вони трішки погуляли по лісу та пішли на пост , а там всі спали , Станіслав узяв шишки та почав кидати ними у хлопців , які просувались та не розуміли що трапилось.
Вадя: шо трапилось , де? Хто?
Станіслав: де блокнот з потягами?
Вадим віддав блокнот де останній запис був два дні тому.
Станіслав : ви шо.... Два дні нічого не писали?! Та я вас прибʼю зараз...
Хлопці підірвалися та побігли до бази , верещали як дівки. Станіслав та Кирило бігли за ними.
Станіслав: а ну стоять падлюки.... Я ж з вас зроблю котлети , ти гля , сплять вони, зараз вічним сном у мене будете спати, 100 віджимань усім!
Вони дійшли до бази та прийнялися виповнювати свою роботу.