Глава 63

3 1 0
                                    

Маркус: що це було?...

Катерина: блять, які ж ви естономовні тугодуми... атака це була..

Маркус: яка атака?

Катерина: блять, Матвій та Лаврін , забирайте естонця і йдіть на сторожиху, Емір , Микола та Влад зі мною, всі інші чистимо  артилерію, і в магазин за ням ням, тільки беремо їжу нормальну, концерви, овочі , можете казанок взяти, може щось протушемо.

Катерина з хлопцями пішли до базий, питатися чому не повідомили про бій.

Катерина: ранок хлопці, де Сергій Олександрович?

Всі хлопці сиділи в окопі, в тиші, але не всі, поглядом вона не знайшла Дашу та Антона, а ще Віктора ,Лева та Андрона.

Катерина: ні... 

Сегій Олександрович: вибач за те що не повідомив про вогонь, і сядьте будь ласка...

Катерина: де Даша , Антон, Віктор,Лев та Андроїд?! 

Кузьма: в медпункті..

Катерина: хлопці, сидіть тут , я зараз прийду.

Дівчина побігла до медпункту , як з кущів виліз один з орків та побіг на неї.

??: пизда тебе хохлушка)

Катерина встигла лише дістати ножа , але ворог встромив ножа швидше ніж це зробила Катерина, вона не одразу зрозуміла що трапилось, тому зробила декілька ножевих прокрутів у тілі самонадіяного трупу. 

Катерина по рації: перша група, Катерина, ножеве в бочину, дорога на селище до медпункта...

Емір по рації: Катерина, розмовляйте зі мною, ми вже біжемо!

Сергій Олександрович, Емір, Микола та Влал побігли до Катерини, яка лежала на вологій від дощщю дорозі з розплющеними очіма та розмовляла сама з собою.

Сергій Олександрович: так...

Сергій олександрович взяв на рукі Катерини та рукою притиснув рану. Хлопці донесли дівчину до медпункту , та поклали на кушетку.

Наталя: так, хлопці, вийдіть поки що, зараз все зроблю..

Емір: я тут повинен бути..

Катерина: хай він сидить.

Наталя: добре, тоді розмовляйте, а я поки що тебе поремонтую... так би мовити...

Наталя прийнялася зашивати Катерину , в той час як Емір тримав її за руку та дивися що робить Наталя.

Катерина: ауч...

Наталя: потерпи... рана не така глибока як я думала, органи всі цілі, просто пошкодили шкіру.. важкого нічого підіймати не можна , і правою рукою не рухати, по буде віддавати на бік, зараз треба  зняти повністю кофту та фліскуперемотати, і штани теж, обробити ногу... Емір допоможи.

Емір допоміг зняти з Катерини речі таобробити рану.

Катерина: як всі інші?

Наталя: в деяких контузія, пульові поранення...

Катерина:кому ?куди?

Наталя: в ноги...всім...

Катерина: зараз як вони себе почувають?

Наталя: значно краще, а тепер тобі потрібно відпочивати, йти зможеш?

Катерина: думаю так..

Наталя: ну тоді добре, ви можете бути вільні.

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now