6:00 , 1 лютого.
Ранок почався не з кави , а з якоїсь тусні у казармі.Маркус: Катерина , там гайки... я... не знаю що... робити.
Катерина: що там таке? Показуй!
Вони побігли до казарми , де хлопці дуже сильно шуміли та билися.
Кай: да якого хера ти робиш??
Філіпп: шо я роблю?? Та то ти якого хера лазиш в мій телефон , ще й воно моєї Валентини дивишся?!
Кай: Ти їблан? Нахуй мені потрібна твоя Валя?! Я шукав у тебе розпис який Рюшик тобі випадково відправив! Ти! Писдюк неадекватний!
Роман: а шо сразу Рюшик? Я випадково.
Філіпп: як ти мене назвав? Ну піздец тобі...
Катерина: так , а ну блять построїлись!
Перелякані хлопці встали в шеренгу.
Катерина: шо ви мені тут за пиздец встроїли? Шо ви не поділили вже?!
Філіпп: все нормально, товариш старший сержант...
Катерина: а якого хера орете і пиздите один одного? Шо ви мені тут чудите?
Кай: та всьо добре... не боїсь...
Катерина: не тикай мені , солдате...
Кай: так точно.
Катерина: ще раз , я почує або побачу , шо ви бʼєтеся і орете , 3 ночі чергувати будете, все зрозуміли? І це стосується кожного, вам ясно?
Всі:так точно.
Катерина: вільно, Кай , Філіпп та Рюшик на огляд території.
Незадоволенні наказом хлопці пішли чергувати, в той час як всі інші лягли спати. В цей час , Катерині стало трішки дурно , тому вона пішла до туалету де її знудило , це почув Станіслав.
Станіслав: мала , в тебе все нормально?
Катерина: взагалі не дуже...
Станіслав: а шо ти їла?
Катерина: ну овочевий салат та картоплю варила... ну і все...
Станіслав: а чого тебе тоді нудить вже 2 неділі?
Катерина: та не знаю я...
Станіслав: чуєш.... А ви з Еміром вже... займалися сексом?..
Катерина: ну так... а що?
Станіслав: а ви якось предохраняєтесь?
Катерина: ну так...
Станіслав: точно? Ви завжди?
Катерина: ну так , я ж тобі кажу.
Станіслав: ну добре... чуєш... завтра день народження Ігорька , він нас всіх до ресторану запрошує , ви з Еміром будете?
Катерина: ну так , звісно...
Станіслав: ну і добре... ну тоді до завтра)
Молодяк чмокнув дівчину у лоба і пішов додому , в той час як вона пішла спати у Казарму. На наступний день, о 16:00 всі зібралися в ресторані, та сиділи , відпочивали , 1 тост , 2 тост ,3 тост , і ось черга дійшла до найкращих друзів Ігоря. Це Катерина та Емір. За останній місяць вони дуже сильно здружилися , навіть вже називають один одного кумами.
Емір: ну шо куме , сьогодні тобі виповнюється 24 роки , ти вже дорослий хлопчик , тому хай у тебе будуть дорослі жінки , хай цей день наповниться найкращими подіями , які перевернуть твоє життя.
Ігор: ооо , дякую брате , дякую)
Катерина: але це не все...
Всі гості цього свята повернулися обличчям на Катерину. Великим інтересом.
Катерина дістала з під столу велику коробку та піднесла її до Ігоря , йдучи з Еміром.
Катерина: там сидить сама сильна твоя мрія...
Ігор відкрив коробку , та почав стрибати від радості , побачивши там маленького сфінкса у зеленому світері.
Ігор: о господи, яке воно маленьке, дякую вам , дякую!