Глава 85

7 1 0
                                    

Лексо: ви серйозно?

Катерина: ні , а що?

Лексо: зрозуміло...

Катерина: а взагалі , просто подаруй їй щастя, любов та безпеку.

Лексо: я зрозумів.

Катерина: молодець...

Дівчина подивилась на небо , таке сіре, по кольору нагадує мишей з казок. Вона притиснула до себе ноги та заплющила очі.

Лексо: з вами все добре?

Голова. Сильний писк та біль.

Лексо: Катерина, з вами все в порядку? Вам потрібна допомога?

Часте дихання , тіло не чує.

Лексо: бляха муха....

Чоловік поклав дівчину на куртку , окропив її водою та похлопав по ніжним блідим щокам.

Лексо: спокійно , проходьте до себе , ну , що ж з вами таке...

Писк в голові , тиснув на черепну коробку, та розривав все тіло по шматках.

Лексо по рації: база база , це Лексо , Метелик у епілептичному спазмі , скоріш Турка та Кобру до 3.2.3.

Емір по рації: плюс плюс , летимо.

А в цей час , дівчина перевернулась на бік та стиснулась ,притискаючи руки до голови.

Лексо: дихай дівчинко... зараз прийде допомога , дихай , глибше дихай, давай разом зі мною.... Вдох.... Видих.... Вдох.... Видих...

Спроба допомогти та відновити дихання , була марна, тому чоловік просто поклав голову юначки собі на ногу та зібрав волосся у хвіст щоб не заважало.

Лексо: що ж з тобою.... Дихай головне.

До цього часу , вже прибігли Емір та Станіслав. молодий юнак впав на коліна біля дівчина та рукою погладив її по обличчю.

Емір: кицю , я тут , спокійно.

Станіслав Андрійович: так , це здається панічна атака.... Про шо ви розмовляли? Шо ви взагалі тут робили? Чим смердить?

Лексо: та нічого такого , ми розмовляли про життя , а потім вона різко замовчала , і ось....

Емір: напевно щось згадала.... Треба її до бази нести , негайно.

Станіслав Андрійович по рації: база, це Кобра, негайно підготувати розкладушку та плед , а ще поруч воду , пігулки від головного болю , та на всяк випадок , нашатир.

Вікторія по рації: вас прийнято , виконуємо.

Емір взяв дівчину на руки , прикрив її курткою та поніс до бази.

Емір: люба , давай же , відкривай оченята свої гарні, зараз я тебе покладу на лежечку , відпочинеш.

Станіслав Андрійович: та шо ти такий медлений, бігом блять неси!

Вони добігли до окопу , та стрибнувши ,швидко понесли дівчину до підготовленого ліжка.

Емір: так , всім вийти з приміщення , її треба трішки позбавити одягу , щоб було чим дихати.

Всі хутко вийшли , та залишилися лише Емір , Станіслав та Вікторія. Емір стягнув з дівчини верх та розстібнув ґудзик на штанах дівчини , яку до сих пір трясло та мотало по всьому ліжку.

Вікторія: так , Емір , слідкуй за нею , а я подивлюсь як її заспокоїть, а Стас зараз піде зі мною, по там комбат кликав.

Вони вийшли , залишив Еміра та Катерину вдвох. Руки чоловіка пали на живіт , гладячи маленьке тіло дівчини.

Емір: маленька , я з тобою, заспокойся , я кохаю тебе, чуєш?

Катерина притиснулась до чоловіка , тремтячи то від холоду , то від нервів. Емір обережно прибрав її волосся з обличчя , ніжно поцілувавши у лоб.

Емір: спокійно кицю, спокійно , все добре.

До «хатинки» обережно заглянув Володя стримуючи Одарку поруч.

Одарка: пусти я сказала!  Пусти негайно!

Вова: та тихіше ти , Господи , йди вже..

Емір: що тут коїться?

Одарка підбігла до Катерина та сіла на коліна біля неї. Вона дістала з карману флакон з духами , духами дитинства.

Емір: що це? Що за запах?

Одарка: це духи нашої бабусі, якими вона пшикала у хаті, Катя коли мала була , вона дуже сильно тривожна була , а запах тільки цей заспокоював її, тому бабуся мені дала його , щоб якщо що ми змогли швидко заспокоїти її.

Емір: котра Євгенія?

Одарка: так..

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now