Глава 33

11 2 0
                                    

Кирило: треба зараз піти до військомату , там нас чекають новенькі.
Вадим: зараз підемо , тільки бухло треба купити...
Кирило:може досить пиячити?
Вадим: ну а що робити?
Кирило: мурашці хуй приклеїти , добре , пішла в магазин..
Радісно , хлопці побігли до АТБ , там вони купили пиво та коньяк , та звісно ж ще сирочки та хліб. Біля каси стояв Вадим та Антон , всі інші 19 військових стояли на вулиці та палили сигарети , поки до них не підійшла дівчина підліток.
Дівчина: добрий день , у вас буде сигарета?
Василь: щось ти дуже молодо виглядаєш , скільки тобі?
Дівчина: мені 14...
Василь: і вже палиш? Ну так же не можна... ти дуже молода ще для таких поганих звичок...
Дівчина промовчала та пішла у магазин.
Василь: ох і дітки... коли згадую себе у їх віці... ух...фотки десь в Корсунські навіть були... Кирило , а скільки тобі років?
Кирило подавився димом сигарети , та закашлявся , сів на ближчу лавку та подивився на хлопців.
Кирило: ну , мені 16....
Василь: скільки? Дитина , ти серйозно? Чого ти на службі робиш?
Кирило: бо взяли , я тобі нагадаю що я всеодно старшина роти , і я вірний вам.
Василь: я просто шокований , ти впевнена що впораєшся?
Кирило: так, впораюсь...
Василь: ну , чекай приколів з приводу віку..)
Кирило:та добре , треба йти до військкомату...
Рота пішла до війскомату , вони співали гімн УПА , дике поле, та гімн України, підійшли до будівлі де сиділи два хлопці.
Кирило:добрий день , ви в нас Сергій та Микола?
Сергій: так , це ми , а ви?..
Кирило: а я штаб-сержант , Катерина Кирилівна , можете називати просто Катерина ,струнко.
Хлопці встали у шеренгу , привіталися. Кирило с посмішкою дивився на них.
Кирило: Слава Україні!
Всі: Героям Слава!
Кирило: сьогодні у нас оновлення , Сергій і Микола , вийдіть та віддайте присягу.
Спочатку присягу віддав Сергій , а потім Микола.
Кирило: а зараз пішли пиячить , ХУТКО!!
Всі побігли у парк , хтось навіть взяв гітару , хлопці співали , пили та розважалися як могли, поки до новеньких підійшов Павло.
Павло: а що ви такі сумні , як бідні родичі ,не соромтесь , всі свої))
Микола: просто не звично... Лячно трохи...
Павло: та чого ви , я Павло , в кущах оно Діма , це Василь , Вадим та Денис , в річці Антон , Олексій , Олександр, Катерина Кирилівна, Максим та Андрій. Ще є Дамир та Галина , але вони не вийшли до нас , ще в нас є Тарас , Костя , Слава , Даня , Ярослав , Данієло , Гена та Жека. Ну і ви тепер у нашій великій дружній сімʼї))
Кирило виліз з води , пішов до хлопців.ш

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now