Емір: той що, ви все одно дівчина... маленька , тендітка жіночка...)
Катерина: так , працюємо.. а я поки подивлюсь шо там... Емір , кис кис, зі мною...
Вдов вони пішли до бази взявши автомати.
Сергій Олександрович: о , ви як раз вчастно...
Катерина: слухаю.
Сергій Олександрович: треба на штурм йти... у орків там тільки мужики, тому треба наші дівчата як приманка...
Катерина: та ви шо... не не , дівчат не можна...не дай боже шось..
Сергій Олександрович: та ти не дослухала, дивись, ми відправляемо їх, але в кишенях в них гранати...
Катерина: а ми потім підбігаємо та на розстріл?..
Сергій Олександрович: бінго мала...
Катерина:зрозуміло... так ...
Емір по рації: на базу йдуть дівчата та десять чоловіків, всі інші залишаються і готуються до обстрілу.
Сергій Олександрович подивися на них та посміхнувся.
Катерина: так, а де мій Кузьма та Стас?
Стас: тута ми, тута..
Кузьма : чим потішете пані?)))
Катерина: все гуд))
Кузьма: це добре, ну що , всі готові?
Катерина: ну зараз наші прийдуть треба залишити на позиціях по 14 чоловік, всіх інших забираємо...
Емір: Катерина Кирилівна , можно вас на хвилиночку?
Катерина відійшла в сторону. Емір встав перед неї та подивився в очі.
Емір: я завжди буду захищати вашу душу і тіло, гідність... Вибачте...
Емір міцно обійняв Катерину.
Катерина: вірю, пішли вже..
І ось момент істини, план пішов до роботи. Переодягнени дівчата пішли вперед, русаки побачили гарних пишних дівок почали заігрувати з ними на відстані. Але воно не додумалися своїми вугільними мозгами , тому відразу прибрали зброю. І в цей час наші гарненьки дівчатка витягнули чіку та кинули в ворога.
Віка: не міліметра тіло нашого, не клаптику землі нашою родючої, ворогу не дістати!!
Сергій Олександрович: вогонь!
Наші воїни відкрили вогонь. це була довга битва, наші танки та агрегати допомогали пішохідним, дуже багато було постраждалих з окупованого населення , нашій бійців, але ми мужньо вистоїли це жахіття та потягли всіх поранених до ПМП , в числі поранених були: Кузьма(контузія та перелом плавого плеча), Емір( постріл в нижню частину правої ноги), Стас(контузія), Матвій зі своїм хворим оком,Ахіллес (осколок в щоці), Ілля(постріл в туловище) і т.д.
Катерина: Емір, ти мене чуєш?
Емір: чую чую..
Наталя витягнула пулю з ноги Еміра та почала зашивати рану.
Катерина: Емір , не мовчи, розмовляй , кажи щось.
Емір: добре, там довго залишилося?
Наталя: а ти біжиш кудись?все , прибіг, бігати не можна і ходити швидко теж.
Емір: мда...
Наталя: доречі, тобі Катя теж не радила б бігати...
Катерина: я це знаю, але робота так))
Наталя: бігати не треба..
Катерина: добре..
Наталя: так , все можете йти до себе на позицію, там поки Сергій Олександрович знимає тряпку , за вами приїде машина і відвезе вас всіх. Іллю дня 2-3 не чіпати, хай лежить, спокій потрібен, Ахіллес нормально та Матвій теж начебто, рани їм потрібно обробляти та бинтувати раз в 2-3 дні.