Глава 50

6 1 0
                                    

Сергій Олександрович: так, рота відбій..

Катерина: зрозумів, там , каченята, відбій.

Василь: я чув..

Всі лягли спати, в той час як Сергій Олксандрович,Катерина,Володя,Даша,Толік ,Лев, Стас та Софія пішли на сторожиху, вони шли тихо, але Катерина та Толік почали скакать та танцювати.

Сергій Олександрович: ви здорові?...

Стас: це характерно для них... це ще Василь з нами не пішов...

Даша: вона так змінилася.... стільки часу не бачила її...

Даша знову заплакала але одразу витерла лице. Вони довго стояли на пості, до 4 ранку, поки не побачили машину, її зупила Катерина.

Катерина: добрий ранок пане, ваші документи та документи на авто..

Водій:добрий, так, будь ласка..

За кермом сидів старенький ,приємний дідусь. Він віддав документи Катерині та уважно дивився їй у очі.

Водій: в вас такі очі гарні... нагадуєте мої дружину... 

Катерина: дякую, куди їдете?

Водій: в аптеку за ліками..

Катерину:зараз коменданська година... зараз не можна туди.

Водій:я знаю ,дружина хвора, їй ліки потрібні, а в нас їх немає..

Катерина: які ліки?

Водій: для підтримки щітовидної залози, л-туроксін50..

Катерина:я їх приймаю, візміть мої.

Водій: ой... візьміть хоч 100 гривень, чи скільки вони там коштують...

Катерина: не треба... залиште собі.

Катерина дістала з кишені нову пачку пігулок та віддала дідусю. Він розвернувся та поїхава додому.

Сергій Олександрович: вони сильно тобі потрібні?

Катерина: я їх вже давно перестала пити... а це на раптовий випадок...

Сергій Олександрович: добре, наступним піде....Стас .

Стас: а чому саме я?

Сергій Олександрович:бо самий тихий... Софія з Толіком вже навіть покупатися встигли...

Стас: а ми квіти збирали... для Катерини Кирилівни))

Лев: а чому ж мої квіти ти не приймаєш, а квіти від хробачка приймаєш?

Катерина: поперше, він не хробачок, а по друге він не такий настирний... мені не приємно коли до мене так підкатиють...

Лев: ну вибачне пані) всім дівкам подобаються настирні , здоровенні хлопці..)

Катерина: ну так і йди до всіх, в мене є дружина, в тебе 0 шансів... тим паче я не дурна і розумію що тобі треба..

Лев: пропозиція , це не одружена))

Володя: бляха, Лев, тобі сказали відчіпитися...

Лев: не лізь не в своє діло , чувак)

Катерина:іди в сраку, я не хочу тебе бачить і навіть розмовляти...

Лев: хм.. добре..

Лев розвернувся та пішов у ліс , як раптом всі почули свист та приліт біля окопів.

Сергій Олександрович: блять його мать... побігли!

Шоковані війскові, побігли до окопів, побачене не радувало. Біля дерева лежала Настя , Слава та Дем 'ян. Катерина одразу побігла до Насті, спробувала нащупати пульс , але це було марно. Їх погрузили у машину та повезли в лікарю, в той час як Катерина сіла біля того самого дерева , притиснула до себе коліна та дивилася у гору, і в цей час вже почало світати... Катерина дивилася на небо, до неї сів Лев.

Лев: я здогадуюсь шо трапилось...вибач за те що поводив себе як дебіл, та прийми скорбі мої..

Катерина не витримала та притиснулася до Лева, він почав гладити її по голові та заскоювати. В цей час до них підійшла Віка , Даша та Матвій.

Віка: відійди будь ласка, ми розберемося..

Лев пішов до хлопців , зараз він якийсь сумний. Він сів біля Кузьми.

Кузьма: ну як там вона?..

Лев: істерика.. мені її жаль...

Сергій Олександрович: може відпуску дати... хай до тями прийде...



З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now