Глава 88

3 1 0
                                    

Бабуся Катерини дивилась на онучку та стискувала її волосся. До того часу , як до блокпосту прийшов Сергій Олександрович.

Сергій Олександрович: доброго вечора свати , ну що, готові до переїзду?

Чоловік підійшов до діда Вови та потиснув руку, потім підійшов до бабусі та обійняв її за плечі.

Дід Володимер: привіт Сергій... та готові , але сам розумієш... важко...

Сергій Олександрович: розумію... але ви нарешті будете поруч зі своєї онучкою)

Дід Володимер:ну то так, нам тут син всін нам купив якійсь частний будинок, десь за Києвом.

Сергій Олександрович: ооо,та це ви нас в гості будет нас чекати))

Дід Володимер:звісно)

Чоловіки запалили цигарки, та піщли за блок пост, разом з усіма іншими.

Катерина:так... Сергій Олександрович... я тоді побігла своїх карапузів збирати, бо я вже чую запах керасіну...

Сергій Олександрович: так,звістно,біжи.

Дівчина та Емір побігли до окопу.

Катерина:так,ШИКУЙСЬ!

Всі люди перелякалися але пошикувалися.

Катерина: так, ми будемо їхати ,через 5 годин,але спочатку вивозимо гражданчських, це через 4 години, ви допомогаєте грузити речі та розсаджунвати людей, і всі їдуть у Київ, і вже потім один бус з війсковими зпереду, бо оборона людей, і всі інші сзаду, у бусі 10 місць і в першому бусі будуть..

Дівчина дістала папірець з кишені та розгорнула його.

Катерина: оп блять... так... У першому їдуть: Фірсова Катерина Кирилівна, Уноч Анатолій Кирилович, Яровий Павло Константинович, бляха... тільки не це.... Якубович Дмитро Васильович, Грищук Василь Володимерович, Кайдащюк Вадим Володимерович,Медовий Денис Остапович,Заболотній Олександр Григорович,Заболотній Антон Іванович,Крижанівський Олексій Ігоревич...

Емір підкурив собі цигарку та подивився на цей папірець.

Емір: йой , що воно блять так смішно виглядає?...стоп.. Рижов одразу за автобусом , а я за ним?? в нас 3 людини не влізає..

Катерина: нуу... в автобусі поїдуть як ще одна охорона... так... у другому бусі... Рижов Станіслав Андрійович,Джерельник Олексій Валентинович,Дрозд Максим Васильович,Жук Андрій Ігоревич,Морський Тарас Йосипович,Куришко Софія Валерівна,Донейро Данило Станіславович,Боднарюк Ярослав Федорович,Морський Данієло Ігнатович та Калуш Генадій Васильович... бідний Станіслав Андрійович....

Емір:а чому в мене самі нудні??? не честно...

Катерина: ну хочеш, я з тобою поміняюсь!

Емір: є нееее, я не справлюсь!

Катерина: ну тоді сиди зі своїми! так... у третьом бусі їде Аграде Емір Органович,Калуш Євгеній Васильович , Кучма Станісла Соколович,Юлівий Микола Павлович,Сергієнко Сергій Сергійович,Рюшина Марія Устимівна,Булат Владислав Давидович,Мирошніченко Вікторія Іванівна,Лукіянов Ілля Вікторович,Царський Макар Богданович... ну а з гражданськими їде Килим Кай Несторович, Килим Ахіллес Несторович та Кялле Маркус...

Емір: ох як весело в автобусі буде...

Катерина: та да..так.. кажу одразу.. якщо у автобусі буде якійсь хаос із за вас, то я переїбу вас втрьох,поняли?

Естонець:так так...

Станіслав: а чого мені їбанька?? Давайте мені краще Вадима , а Лексо забирайте собі , він ниє постійно...

Катерина: ну не я ж той список робила...

Емір: а хто?

Катерина: Сергій... мені здається що це пиздец буде , але людей можна вже садити в автобус , не треба тут сидіти...

Людмила Василівна: Катюша , а куди нас повезуть?

Катерина: в Київ , на готель для біженців...

Людмила Василівна: гаразд.

Військові запустили людей в автобус та продовжили збиратися до поїздки.

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now