Глава 62

5 1 0
                                    

Цей момент міг тривати вічно, але дзвінок від Сергія Олександровича зруйнував все. Катерина не задумуючись взяла слухавку.

Катерина: так, я слухаю.

Сергій Олександрович: ну Катерина, сьогодні нам прислали останіх 3 бійців, але є одне але...

Катерина: після цих мене вже нічим не здивуєш...шо там?

Сергій Олександрович: ну вони з Естонії... ну естонці...

Катерина: повертаю свої слова назад... вже біжемо до вас.

Катерина Кирилівна відклала слухавку та подивилася на Еміра.

Катерина: все чув?

Емір:ех... можна я їх вчити  буду?

Катерина: добре, але щоб через неділю я бачила результати.

Емір: так точно.

Вони встали та пішли до бази, де їх чекав Кузьма, Стас, Сергій Олександрович та троє хлопців, які просто дивилися у землю та двигали камінці.

Сергій Олександрович: так, ось і третій старшина , це Катерина Кирилівна , Катерина , як дівчині дозволяємо вибрати одного з любителів мульгікапса..

Катерина:таак...

Катерина встала на проти чоловіків та уважно подивилася на них. Вона вирішила поговорити з ними на естонській мові.

Катерина(переклад): добрий вечір, хто з вас найкраще всього знає українську мову?

Хлопці здивувалися, бо єстонська мова дуже складна.

??(переклад): мій дід українець, і я дуже часто був в нього у Києві.

Катерина(переклад): добре, тоді до мене підеш..))

Сергій Олександрович: його забириєш?

Катерина: так.

Сергій Олександрович: ну , Це Маркус, по українському добре розмовляє ,але з акцентом...

Маркус: приємно...

Катерина: взаємно)) це Емір , моя права рука та радник.

Емір: дуже приємно..

Сергій Олександрович: ну добре, можете бути вільними)) тихої ночі))

Катерина:взаємно)))

Вони пішли до своїх малят, по Маркусу було видно що він наляканий, переживив що він буде зайвий. Коли військові прийшли на місце , всі міцно спали. Ну звісно, 23:31 , хай сплять дітки. Маркус ліг біля хлопців, а Катерина та Емір лягли біля входу. Вони спілкувалися пошебки , рука Еміра приобійняла лівчина та трішки притиснула до себе. В цей час дівчина посмухнулась та подивилась прямо у очі хлопця.

Емір: у вас такі гарні очі...

Катерина: дякую))

Емір потроху почав приближатися до обличчя дівчини та стягувати зі свого та обличчя дівчина балаклаву. Катерина поклала руку на плече хлопця та почала потрішки підтягуватись до нього.

Емір: можна доторкнутись до ваших вуст?..

Катерина: можна..

Емір ніжно доторкнувся до вуст дівчини та лагідно поцілував їх. 1000 мурах пробігли по тілу дівчини. Вона дуже сильно почервоніла та відірвалась від вуст парубка.

Емір: все добре?...

Катерина: так...все нормально, я зараз прийду..

Емір: добре...

Катерина пішла до техніки, все перевірила , та пішла до окопу, там вже спав Емір. Тому вона просто лягла поруч та сиділа в телефоні.На ранок всі встали від гучних прильотів та крику Катерини.

Катерина:РОТА ПІДЬОМ, ХУТКО НА АРТИЛЕРІЮ , ВСІ!!!

Перелякані хлопці та дівчатиа побігли до агрегатів , та почали заряджати їх з такою швидкістю, як ніколи. Як виявилось , то Сергій Олександрович забив сказати про наступ який вони хотіли зробити , перед перебазуванням. Але наші герої все одно впоралилсь.


З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now