Лексо: бо ТЦК , гадюки заперли сюди...
Катерина: ну не хвилюйся, все буде добре, головне мене не біси, бо я хоч і дівчинка, але йобну так, шо в лікарні довго лежати будеш)
Катерина жестом показала відпустити хлопака та уважно подивилась у очі. На диво, він7 спокійно стояв та дивився на дівчину.
Катерина: ну молодець, я Катерина Кирилівна , позивний або Метелик або Галатея, не складно.
Лексо: можна просто Лексо..
Катерина: в який момент Олексій перетворився в Лексо?
Лексо: пів хвилини назад.
Катерина: добре, скільки тобі років?
Лексо: 32....
Катерина: дуже добре зберігся... не більше 26 даю.. ну а свій віу я не бачу сенса казати, але я молодша за тебе на багато)
Лексо: пойняв..
Катерина: звідки ти?
Лексо: я з Одесси..
Катерина: ну я так і думала, так, ну добре, тікати ще будеш?
Лексо: не планував...
Катерина: ну от і не плануй, будеш погано себе вести , Емір відправить тебе на сторожиху.
Лексо: а хто це? шишка якась тут?
Катерина: та начебто ні, це моя права рука.
Лексо: а хто ти??
Катерина: нуу, штаб-сержант.
Хлопець почервонів та закрив рот.
Катерина:от і поговорили, а зараз йди он до тіх хлопців, і допомогай якшо попросять, самому нічого не чіпати і не рбитьи, слухатись староших по званню і виповнювати накази. все зрозумів?
Лексо: зрозумів.
Катерина: не зрозумів, а так точно.
Лексо: так точно.
Катерина: порядок, йди до хлопців.
Розгублений чоловік пішов прогулковою ходою до Дмитра та Павла які знову в щось грали.
Лексо: добрий день мужики.
Діма:день..
Павло:давно не бачились..
Лексо: мене прислали вам чимось допомогти...
Павло: ооо, салага, буде точно не нудно....
Павло азартно потер руки та посміхнувся.
Лексо:так.. а що робити?