Глава 42

7 1 0
                                    

Вадим не слухав його та продовжував, він почав реготати та вигинатися в спині. Настя підійшла до них.

Настя: що відбувається? не мучай мою жінку...

Вадим: ха ха ха , це мій обов'язок.)))

Василь повернувся до них та луснув Вадима по плечу.

Василь: так, а ну заткнувся, пусти Катерину Кирилівну, бо зараз всі пизди получемо...

Вадим відпустив Кирила та сів до Василя.

Вадим: а це з якіх пір ти почав Кирила захищати?

Василь: з тих пір як вона стала Катериною....

Кирило: можете продовжувати називати мене Кирилом.. та у чоловічому роді... так звичніше.

Вадим: добре.

Треба їм було їхати 2 доби , вони розмовляли, сходили з розуму, їли сух пайки . Настя майже весь час спала на ногах у Кирила, Віка пліткувала с дівчатами, хлопці грали в карти та розважалися як могли. 

Влад: а у кого яка освіта?

Кирило: вище музичне та середне цірюльництво..

Настя: я повар кондитер.

Віка: вищчій перукар.

Василь: ми з Денисом, Женькою та Максимом вищі психологи.

Влад: ми з Стасом , Софією та Марічкою пелагоги..

Антон: слюсар....

Сергій: а ми з Максимом просто малярі..

Кирило: малярні комахи...

Василь: у нас доречі Толік та Олексій теж перукарі)))

Вадим: пааааарекмахер дядя Толік, підстрежи мене під 0...

Толік: ой як смішно... а ти сам хто?

Вадим:я?

Толік: так, ти ти..

Вадим: а я медбрат..

Денис: о, а нас чого не лікуєш? 

Вадим: у вас критичний випадок...

Олексій: шоо, ти гля... сидить не критичний... в самого 4 контузії...

Вадим: доречі коли прийшов Кирило , у нього за весь той час нет однієї не було.. а у Станіслава був весь букет..

Кирило: ну, я просто сидів у окопі або потяги перевіряв... не встиг ще контузію взяти....

Василь: ой... краще і не траба... це така хуйня...

Кирило:и в мене шизофренія... веселіше нема куди..

Денис: боже... дитина з шизофренією ... як тебе взяли...

Кирило: не знаю, але головне що взяли... не сказав би що вона мені сильно заважає житти, в основному , це слухові або зорові галюцінації, спалахи агрессії, не дуже гарна пам'ять та важко зусередитись... але не сказав би що в мене це є... я можу бути іноді агрессивним та не зусередженним , але дуже дуже рідко...

Максим: у моєї молодшої сестри таке... вона у психлікарні зараз сидить... вона дуже буйна... на мене кидалася... я їй кажу щоб вона подивилася відео, а вона його по декілька раз передивляється тому що не може зусередитись...

Кирило: у Вікіного чоловіка є сестра , і у неї біполярка, їй заспокійлеві потрібно пити, а вона відмовляється... зараз вона у Дніпрянах , тому як відіб'ємо , погуляємо трішки по нашому селещу...

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now