Глава 94

3 0 0
                                    

Пробувши в стані величезного задоволення ще 30 хвилин, повністю голі та червоні впали на ліжко обіймаючи один одного.

Емір: моїй маленькій сподобалося?)

Катерина:так)

Емір:це було чудово.. я навіть не знав що ти можеш бути такою гарячою..

Катерина посміхнулась та поклала руку на обличчя хлопцю , перебираючи чорні волосини на бороді.

Емір:борода подобається?)

Катерина: так.

Дівчина почухала підборіддя чоловіка , на що він підійняв голову та посміхнувся.

Катерина: ти як котик)

Емір: чого це? Мені здавалося що я лев)

Катерина: та, який там Лев , ти кицюня)

Дівчина обійняла хлопця за шию та притулилася до нього. Хлопець поклав одну руку на талію дівчини , а другу на сідничку трішки стиснувши її в руці та притиснувши до себе, на що дівчина захіхікала.

Емір:доречі , ти дуже добре вмієш працювати ротиком) в тебе явний талант в цьому)

Катерина почервоніла та подивилася на хлопця з пʼяною посмішкою.

Катерина:а в тебе пальці довгі та товстенькі) дуже швидко працюєш ними)

Емір:а чому б ні?) я багато чого бачив у порно, тому вирішив спробувати)

Катерина: мені це сподобалось)

Емір: це дуже добре)

Велика чоловіча рука поповзла по сідниці стискаючи її та ніжно цілуючи дівчину за вухом.

Катерина: котику , я втомилась , може спати?)

Емір: згоден з тобою)

Вони накрилися з головою під ковдру та лежачі у дивній позі заснули. На ранок вони прокинулися з хворою головою та звуків , наче в туалеті викликають демонів.

Емір: мала , може тобі водичку принести?

Чоловік стояв поруч з Катериною , яка стояла на колінах перед унітазом.

Катерина: ні... не треба.., все нормально...

Христина: а шось я думаю що не дуже, пішли дитино , супчику попʼєш , легше стане...

Жінка допомогла встати «хворій» та пішла з нею на кухню, де сиділа сімʼя Еміра. В їх очах було ні грама огиди або сорому за дівчину , а тільки співчуття та розуміння.

Тітка Роза: шо , погано?

Катерина: та є таке...

Тітка Роза: тримай супчик , тільки зварили , їж їж..

Вони сиділи всі разом , їли суп. На кухню зайшла баба Гана та почала гриміти каструлями.

Христина: мама , а шо ви робите?

Баба Гана: та хочу ж млинців напекти... де моя пательня для млинців?! Йоб твою нехай , постійно пхають її кудись...

Тітка Роза: Мамо , ну заспокойтесь , сядьте , супа поїжте... їди оно... холодильник і балкон зайнятий...

Баба Гана: Емір любить мої млинці з ягодами, я он... бач... скільки ягід вже за пів дня назбирала?

Бабуся підійняла кошик , з полуницею та малиною.

Катерина: може давайте я зроблю?...

Всі різко повернулися на дівчину та підійняли брови.

Баба Гана: а ти вмієш?

Катерина: ну звісно...

Баба Гана: ну давай... роби дитино...

Катерина доїла суп та помила за собою посуд. Почалося шоу «Майстер Шеф». Дівчина швидко напекла гору млинців та помʼяла ягоди присипаючи цукром та сметаною, зробила смачну начинку, та поклала на стіл. Вся сімʼя чоловіка була задоволена, а коли прийшов сам чоловік , він приємно здивувався та за обидві щоки наминав млинці.

Емір: боже , Катрусю... ти моя богиня... я ноги тобі буду цілувати за такі млини...

Єва: ну правда , дуже смачні , такі тоненькі , але не ломаються, а розкажи мені потім рецепт , я спробую зробити...

Катерина: приємного)

З того моменту пройшов місяць. Всі на базі , Катерина навчає новоспечених солдатів та сидить поруч з кабінетом Станіслава. Станіслав все ж таки іноді дає на горіхи і Катерині теж , за неправильне складову листа до головнокомандуючого. Емір дивиться за порядком на базі та роздає накази. Що до новеньких, то прийшло аж 10 чоловік, які ще не знають, що на них може чекати.

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now