Глава 37

8 2 0
                                    

Настя: я їсти хочу, та пити, нервую...

Кирило: все буде добре.. не хвилюйся..

Настя: ага..  хочу хліб...

Кирило: хліб?

Настя: так...

Кирило пішов до ларьку , купив хліба та відніс його Насті. Настя сиділа та їла хліб, Кирило сидів на лавці та оформлював документи онлайн на куплю квартири. Зарплатня вже прийшла , тому Кирило викупив квартиру, та остаток задонатив на зброю. Вже приїхав автобус , Кирило ніжно обійняв малу , цьомнув у лоб та посадив на автобус. Автобус поїхав. Кирило пішов у магазин , купив пиво , помідори та булочку, та пішов додому. Коли він зайшов до хати , він роздягся та заліз у ванну , набирає теплу воду.

Кирило: мабудь зараз помиюся та піду до Дамира... може ще якісь нові є...

Кирило домився , випив пиво, вдяг форму та пішов до архіву. Там вже сидів Дамир та дивився фільм.Кирило сів на стілець та подивився на Дамира.

Кирило: добрий день..

Дамир: добрий день старшина.. з якиго приводу завітали до нас?))

Кирило: тобі вже доклали про нову війскову?

Дамир: звістно, юез цього не як, а ще у нас два нових хлопців та дві нові дівчини, всі як почули про вас , так відразу почали приходити, в вас вірить народ))

Кирило: а де вони?..

Дамир: біля війскомату , зараз прийдуть сюди ,  це в нас вже 28 людини... ого... 

Кирило: впораюся... булочку хочеш?

Дамир: не буду проти)))

Кирило дав булочку Дамиру , вони  сиділи та їли , як у приміщення зайшли два високих та кримезних чоловіків , та дві не виликих гарних дівчаток.

Кирило: добрий день , бійці.. у шеренгу..

Кирило встав та поклав булочку на стіл.

Кирило: мене звати Катерина Кирилівна ,  іноді можна називати їжак. 

Як виявилось , дівчат звали Софія та Марічка , а хлопців Стас та Влад. 

Марічка: а вам правда 16 років?

Кирило: так, а що?

Марічка: а як ваз взяли?

Кирило: патріота у мене побачили та нациста...

Софія: а у вас є чоловік?))

Кирило: дівчина...  у мене є дівчина...

Софія: мде... 

Кирило:  на навчанні вже були?

Стас: так , всі разом були там, а коли ми будемо їхати до кордону Донецька?

Кирило незрозуміло подивився на Дамира.

Кирило: ми маємо їхати у парвобережний Херсон... 

Влад: додому?...

Кирило: а звідки ви?

Влад: а ми із Софіїю з Нової Каховки, Марічка з Таврійска , а Стас не розповідав...

Стас: я з Дніпрян

Кирило: ніколи не бачила тебе... зніми балаклаву...

Коли Стас зняв з себе балаклаву , Кирило впізнав ліпшого друга своєї старшої сестри Віки.

Кирило: ооо, які люди... Віку Лозицьку знаєш?))

Стас: так.. це моя добра подруга, не так давно бачилися з нею.. а ви Фірсову знаєте? це сестра її , теж служить.. 

Кирило: Фірсова Катерина Кирилівна тебе слухає) 

Стас підійшов до Кирила та потиснув його руку.

Стас: приємно познайомитися...


З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now