Глава 54

4 1 0
                                    

Толік: на рукав чі на руку?

Катерина: на руку..

Сергій Олександрович: ну в мене нібито теж все, Кузьма, тобі всі інші... так перші Катерина, другий Кузьма і третій Стас , шикуйсь у П..

Всі пошикувалмся, Катерина встала обличям до своїх та строго подивилася.

Катерина: ну що, як що ви думали що агрегат це так легко, то нехера...  зараз треба 7 людей які будут перевозити агрегати на нашу нову позицію. До роботи киці мої...

Всі прийнялися перевозити агрегати. Більше всього Катерину здивувала поведінка Еміра, він мовчав, ні з ким не спілкувався, не сміявся, до дівок не чіплявся, тому Катерина вирішила побалакати з ним щоб так сумно не було.

Катерина: як справи?

Емір: та ніби все нормально.. в вас як?

Катерина: теж, чого не розмовляєж з побратимами?

Емір:не знаю.. не хочу нав 'язуватися, якось звик до самотності..

Катерина: ну ми можемо розмовляти , я не проти, мені було достатньо самотності, тому я розумію тебе.

Емір: добре, а скільки вам років?

Катерина: 16, а тобі?

Емір: мені 20, а чому ви вирішили йти служити ще й в такому віку...

Катерина: це мій обов 'язок, та бажання , а бажання повині здійснюватися))

Емір: зрозуміло... а чим ви займаєтеся , ну або займалися до війни?

Катерина: ну , я музика, працювала перукарем... а ти?

Емір: я  взагі кондитер, але прицював барменом у елітному ресторані Києва...

Катерина: випити любиш?))

Емір: дуже дуже рідко....

Катерина: зрозуміло, ти дуже гарний хлопець, в тебе є дружина?

Емір: дякую.. немає , була дівчна, але вона мені зрадила та пішла до нього... зараз один, але є донечка , вона зараз з моєю старшою сестрою.

Катерина: круто, покажиш?))

Емір дістав маленьку фотографії дівчинки, вона дуже схожа на свого батька.

Катерина: а скільки їй?

Емір: їй 3 рочки, дуже сильно люблю її та сумую, вона народилася коли мені виповнилося 18... її мати принесла мені маленьку та потім відмовилася, тому я сам виховуваю її,як маленьку принцесу...

Катерина: ти дуже хороший батько, коли вона підросте , вона буде гордитися тобою))

Емір: ага... 

Катерина: ти звідки?

Емір: я з Вінниці

Катерина: зрозуміло..

Емір: ви така маленька, тендітна пані... до вас мабуть хлопці чіпляються?

Катерина: ой, дякую... не сказала би шо чіпляються, але мозги роблять... 

Емір відійшов до якоїсь ямки , зірвав три гарних тюльпани та дав їх Катерині.

Катерина: Боже правий... Це мені?

Емір: це вам , Пані Катерина...

Хлопець дуже лагідно посміхнувся та подивився у очі дівчини. Але як завжди цей милий момент іспоганив Василь.

Василь: опа, а це що в нас тут відбувається?))

Катерина: не твоє діло , ти за кермом, ось і дивись вперед... зараз будемо окопи копати...

Василь: знову?! ну їби його мать... я почуваю себе кротом...

Емір: ну шо зробиш, старшина сказала, будемо робить..)

Василь: а як тебе звати? шо ти такий слухняний... як не свій...

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now