Глава 79

9 1 0
                                    

Станіслав Андрійович: а я все помню))

Катерина: цить...

Емір: мде, так, ну пішли до цих смішних.

Емір поставив дівчину на землю та цьомнув у лоб. Вони вирушили до окопів, звідки лунала музика.

Катерина: начебно не вечір, а вже якісь свисто пляски...

Станіслав Андрійович: бу бу))

Катерина стрибнула до окопу та пішла по довгому коридору.

Катерина: старший солдат Яровий Павло , докладіть будь ласка о ситуації.

Павло:ой...ойой....а ми тут готиємось...музика ніби тихо грає..

Катерина: добре, через 2 годинки буде цей вечір... та через 5 днів ми поїдемо до Львова.

Павло: прийняв , ну я пішов. мені ще треба проспіватися...

Катерина: ти шо, співати будеш?

Павло: так.

Катерина:кхм..зрозуміло, ну біжи..

Павло побіг як мала дитина до стелажу з іграшками. Катерина сіла біля стіночки та підкурила цигарку. Емір сів поруч та обійняв кохану.

Емір: киць, тобі треба заспокоїтись ,як я можу якось допомогти тобі? 

Катерина: я не знаю , я просто щось хочу, а що саме . я не знаю...

Василь: та трахни ти вже її!

Швидко сказав пробігаючий Василь.Парочка закоханих засміялися та продовжили мило розмовляти.

Катерина: а за що я тобі подобаюсь?

Емір: а люди кохають за щось? якщо тебе кохаюсь за щось , то це просто можна розцінювати як за те що цим будуть користуватися..

Катерина: але ж тобі повинно щось саме подобатись в людині..

Емір: я все життя слухав серце , а не мозк.. я кохаю тебе, тому що ти прекрасна. 

Катерина: а що, якщо ми прямо зараз підемо вдвох в ліс?

Емір: а навіщо?

Катерина мовчи встала. взяла хлопця за руку та потягла з окопу.Вони вдвох побігли у ліс та сіли під дерево.

Емір: і навіщо ми тут?

Дівчина сіла Еміру на ноги, та обійняла за шию. Руки хлопця обійняли талію дівчини та оборежно , мов хрушталь посунув до себе ще ближче. Але дівчина поклала голову на плече парубку та цьомнула в шию.

Катерина: просто відпочити захотілось.

Емір: моя маленька кицька)

Катерина: мяу.

Емір: цукерку хочеш?

Катерина: не хочу, але буду.

Емір поклав у гаманець цукерку та цьомнув дівчину в лоб. Майже тиша, але вони і їй були раді.

Емір:треба буде скоро повертатися, бо там щас напевно "голос фронту2 буде)

Катерина: я думаю перший буде або Василь, або Павло, і буде червона рута... ну або смерека...

Емір: нормальний такий набор, хахаха.

Катерина: та пиздец..

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now