Глава 81

6 1 0
                                    

Василь: дуже смішно...

Катерина: а що ти очікував , самі розбирайтесь , я не причом тут...

До них прибіг Вадим.

Вадим: Катерина Кирилівна , а можна Васю залишить тут ?? Бо він якійсь ніжний...

Катерина: так блять , а ну вспокоїлись... сіли на землю і сидіть.

Василь: я потребую моральної компенсації.

Катерина: якщо не замовкнеш , тобі потрібен буде лікар і листик з ручкою для рапорту.

Василь: так точно.

І тут в небі почувся свист , та все що встигли зробити наші герої , це стрибнути в ямку . Прилетіло в 15 метрах від них. Катерина не відкриваючи вуха ногою поштовхує всіх, щоб запевнитись що всі живі. Чутно автоматну чергу. Катерина та Лев трішки підійнялися з ями та дістали зброю. Через лупу вони побачили багато чужих людей зі зброєю, які розмовляли на російській мові.

??: ну что , видишь кого-то?

??: да вообще ноль , Как в землю..

??: смотри внимательнее , в ямах тоже , хохли могут прятаться где угодно...

??: Палич, а может ну его? По рюмашке бахнем?

??: не не , и так бошка болит из-за вчера.

Катерина пильно придивилась на одного з купки , щось в обличчі було не те. Складно було придивитися , тому що половина обличчя прикрита маскою. Дівчина тихенько вилізла з ями та встала за дерево , показуючи всім інших хто прокинувся як встати . Через декілька секунд 5 окупанти дійшли до точки , на якій їх поклали обличам до землі. Також наші військові закрили своє обличчя балаклавами.

Катерина: ну що , з кого почнемо?

??: что?я не понимаю.

Василь: с кого начнем?

??: блять... мужики , ну давайте договоримся..

Катерина: и Как же?

??: ну... пиво?

Катерина: и зачем нам пиво?

??: ну может бухнете..

Катерина: Нет .

??: ну проституток?

Катерина: а они нам зачем?

??: повеселитесь.

Катерина: Нет , ФИО називаем.

??: Анатолій Китесим Павлович, 1997 6 декабря

Катерина: слідуючий.

??: Сініцин Георгій Владіміровіч. 1983 24 февраля.

Катерина: ти.

Вона показала на того самого чоловіка , який показався їй дуже знайомим.

??:Прілуцкій Нікіта Валерієвіч, 2004 11 декабря.

Катерина: я його буду допитувати.

Станіслав Андрійович: добре , але не вбивай.

Катерина: далі хто?

??: Васюкін Фйодор Альбертовіч , 1999 23 Марта.

??: Васюкін Генадій Маратовіч 2001 5 сентября.

Катерина: звʼязати їх та вести до місця допиту з закритими очима. Микиту в ліво.

Василь: прийняв..

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now