(II)

87 15 18
                                    

Kollarını ve bacaklarını kapalı tutup aşağı hızla inen Riley, Judy'yi zeminle bulaşmadan iki metre önce yakaladı ve güvenle yere indirdi. Bütün düşüş süresi boyunca havada sudan çıkmış balık gibi çırpınan Judy'nin saçları dağılmıştı. 

    "Bir dahaki sefere seni yakalamayacağım," dedi Riley, kollarında tuttuğu Judy'yi yere indirirken. 

     Hızlıca soluklanan Judy, "Bir dahaki sefere olacağını kim söyledi?" dedi ve soluklanmaya devam etti. "Bir an kalbim patlayacak sandım." 

      "İlk sefer hep öyle hissettirir. Bir sonrakinde alışmış olursun." 

      "Öyle mi?" diye söylendi Judy. Kaşlarını çattı ve bakışlarını dikleştirdi. "Aynı şeyi tekrarlarsan seni öldürürüm." 

       Riley, Judy'nin çenesini kaldırdı ve gözlerinin tam içine baktı. "Fantezini, nefesimi keserek uygulamanı tercih ederim." 

       Çatık kaşları anlam ararken bitişen Judy, çenesi hâlâ Riley'nin parmakları arasındayken, "Ne?" diye sordu. Hemen ardından Riley'nin yüzündeki imalı sırıtışla ne kast ettiğini anladı ve alnı gerildi. Elini kaldırıp koluna bir tane yapıştırdı ve başını geri çekip "Terbiyesizsin!" diye tersledi. 

       Riley omuz silkti. "İltifat ediyorsun." Başını çevirip sabırsız solumalarla ve uyuyanı tutmayı devam ederken ikisini bekleyen elit vampire baktı. "Ama şimdi benimle flört etmenin sırası değil." 

      "Seninle flört etmiyorum!" dedi Judy, sıktığı dişleri arasından. Çıldıracak gibi hissediyor, Riley'ye peş peşe tokat atmamak için kendini zor tutuyordu. 

     "Her neyse, bu kavgayı daha sonra yaparız." Riley, Judy'nin kolunu yakaladı ve elit vampire doğru yürüdü. Vampir kapıyı açınca, başka bir dünyaya giriş yaptılar. 

     Kulübün alt katı, üst kattan tamamen farklı bir müzik tarzına ve dizayna sahipti: Dark R&N yerini Dark/Elektronik müzik türüne bırakmıştı. Duvarlar siyah boyalı, sadece tavan kenarlarına çekilmiş led şeritlerdense kırmızı ve loş bir neon ışık yayılmaktaydı. Gözleri karanlıkta iki zümrüt gibi parlayan DJ'in kontrolündeki mixerden çıkan Noisia - Lilith's Club, yüksek bass tesirli hoparlörlerden yayılıp zemin katı inletiyordu. Bass o kadar yüksek ve boğuk bir tona ayarlanmıştı ki, ses dalgaları değdiği teni titretiyordu. 

        Geniş bir hendeği anımsatan dans pistinin etrafına eşit aralıklarla yerleştirilmiş çukurları anımsatan göçüklerden çıkan direklerde çıplak dansçılar hünerlerini sergilemekteydi. Kiminin sırtında takma iki beyaz melek kanadı ve başında tüylü bir hale varken, kimisinde de boynuz ve yapay deri kanatlar mevcuttu. Zemin katın bu günkü konsepti iblisler ve melekler olmalıydı. 

        DJ kabini ve dans pistinin üstünde şarkıyla uyumlu ve kısa aralarla yanıp sönen flashlar sayesinde, dans eden kalabalık takılarak ilerleyen bir video gibi görünüyordu. Bu ışıklar dışında her şey kırmızı ve siyahtı. 

    Riley, çukurdaki kalabalığa göz attı. Ara sıra birkaç çift zümrüt göz üzerine dönüyor, bir sorun olduğunu düşünenler dansı bırakıp pistin kenarına yaklaşıyor ve kulüpte bulunan en güçlü yüce vampirden gelecek saldırı emri için hazır bekliyorlardı. "Bu iş pek hoş olmayacak," diye mırıldandı Riley. 

     Etraftakilerden tırstığını açıkça belli eden Judy, Riley'ye sokuldu ve kolunu sıkıca tuttu. "Benim gelmem şart mıydı? Üst katta sizi bekleyebilirdim." 

      Riley'nin dudak kenarı istemi dışında kıvrıldı ve Judy'ye döndü. "Sonuçta sende bir avcı-" Sözünü yarıda kesti ve yüzünü hafifçe eğdi. "Judy.." 

(KYS) Ekklesia Ankáthi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin